prestationsångest

en fika med joss idag efter jobbet de va myys:)
image199image201
syster å bror har dragit till puben å mor å far sitter å käkar fortfarande å här sitter jag å har prestationsångest. jag va hemma hela kvällen igår, å känner att jag verkligen måste komma iväg å göra nått för annars blir jag ÄNNU segare än va jag redan är. men snart kommer livja chrissa lisa å becca naajs:)

jag å bror flög flygplan alldeles nyss, lite working out liksom sådär på fredaskvisten!


chillerill, kämpar forftarade på utan "stor" kameran!
puss adjö!


"titta en sköldpadda!"

ett härligt citat av anna-pickan!


Kommentarer
Postat av: annika

söt outfit!

2008-01-06 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0