"love makes us act like we are fools"

igår va jamme emelie chrissie å becca här, vi chillade å jag va sjuk å har bergis smittat dom!
och idag då, har jag varit i tälje å fikat me ville på världens sunkigaste fik, men de va myys iallafall...

bäddade alldeles nyss, de va najs...typ...
snygigngdenasdegfthjjhjddgjh

mycket vackra!



Dagens vill ha: tillbaka mitt långa hår!!! 
Dagens klädsel: Svarta Cheap monday's, stor t-shirt me en typ gubbe på, brun adidas+ glajjer, over size halsduk
Dagens smink: bara fondaition å rouge som alltid...
Dagens frisyr: enkel knut eller va de nu liknar...
Dagens låt: The Futureheads - Skip to the end
Dagens planer: att ta en mysig fika me ville, å den blev av! 
Dagens saknad: en oönskad filur!
Dagens dummaste: fläck på de vita....
Dagens misslyckande: när jag missade tunnelbane helvetet!!!!
Dagens drog: Christine darling!
Dagens köp: En äcklig kopp te
Dagens godis: villes kinderägg
Dagens humör: Trött , trött och åter trött å snorigt.

Kommentarer
Postat av: Annika

jag är en konstant läsare av din blogg. Du är skit söt å din blogg är super härlig!

2008-01-20 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0