kuckelikuuu!


idag va jag i skolan, de va faktiskt ganska najs å inte bah ligga hemma å dega å va sjuk! men dagen flöt på bra, trotts headacke, menmen!
efter skolan vart de fika me minnismajs å erkan mysigt:)
minnis majs å erkan
imorrn äre freeeeedag så najs! ska nog chilla me da polers på kvällen, men först ska jag å magda nog ta en fika(igen...) eller så!
thihihnajaspösigt
ska nog dra mej ner till köket å ta en macka å en kopp te, aufvidersen!
juste, måste bara berätta min dröm jag hade i natt, den va inte najs alltså...drömmer var baserad på love, ja hör å häpna. för alla som inte vet så är loves stil, skejtare hiphopare(sånt som jag trinner ner på marken för att de e så muuumms!), aah, you name it...men!
i min dröm va han allt annat än de, han va ninja, han hade lajv kläder å hoppade omkring å va gothare, inget fel på de men fyfan love. ninja, de finns bara inte, mohahah!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaa, ssajkooodream!

2008-01-17 @ 20:06:22
URL: http://Thorneus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0