"i miss when you tickeld me"

igår va jag först i stan me jameela å köpte en t-shirt den va naaaajs. Sen va jag med magda å cassi å vi åkte till täby å mötta massa trevliga kiiiisar!
kvällen va lite små konsigt å jag åkte hem för jag inte orkade mera å min förkylning va påtagligt irriterande å jag dog. så jag kom hem vid tre snåret i regnet å deckade i sägen myyyys!
ikväll blir de myys kväll hos mej, tjejerna kommer å vi ska mysa järnet.
innan va chrissie här vi drack te å pratade timmar i sträck:)
men nu måste jag hamna i lite städmode, de ser ut som ett bombnedslag, PANIK!
pössssss
niggrgrgrgr

Kommentarer
Postat av: sofiaaa

va söta ni är:)

2008-01-20 @ 00:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0