missed me when i was gone...

panik å ingen uppdatering å helgen va stressig men kul men nu äre söndag å jag e lugn som en filbunke,
för jag dels fyller år på onsda å dels för att de e sportlov snart halleluljah!
i fredas va olle här å vi hade de myspys...
lördagen va trevlig lite hektisk men jätte trevlig
å idag söndag snabbis på Vårsalongen med isabelle å mammorna sen drog jag å isabelle å fika på Zanzibar! MYS!

moooorrrijuhggghnxgfndgf
fredagens outfit var min AA klänning mammas gamla glajjor + klocka å en gamal köksduk osm halsduk,
den va varm å skön!

lördagen började med coctail party hos erka å kvällens outfit blev hallonpajs lila tubtopklänning (tack) lackpumpsen as always guldiga ringar i öronen från Urban Outfiters+ svart hårband
ölkjhgsdfghjklbdgbldsgds
nu ska jag kila å måla om mina naglar eller nått sånt lejm, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sofia

sötnos:)

2008-02-18 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0