when i run you where movin to slowhow

zxcvbnm,fhdfgjdgroosedvbnm,
kabaré nästan frisk, sommar värme och glada besked! och lite extra lycka när jag inveg våran nya hängmatta!
hällre häng matta i parken än häng pattar till marken right?
jag mor å bror åt bullar ute på den oiordningställda ute platsen medans pappa och david var och i sjösatte Solveig, sommaren närmar sej med storsteg fötusan! sen är det ju tydligen valborg imorgon, det hade ju jag inte planerat alls, den skulle infalla på torsda enligt mina beräkningar, men ja då får vi planera...om, hepphepp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju jätte duktig på att fota, verkligen!

2008-04-29 @ 22:26:33
Postat av: tobbe

gillar dina bilder!

2008-04-29 @ 22:28:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: sofia

härliga bilder. härligt med hängmatta

2008-04-30 @ 16:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0