still september...

heeeey, life still sucks men de får väl gå! sitter här i vardagsrummet å dricker oboy, försöker plugga men de går inge vidare, eller jag har inte rikrigt börjar än, men iallafall!
igår va nääästan alla tjejor hemma hos my som hade fyllt år i måndags, grattis grattis my! dom som inte va där va maja å aviva, grattis å gott nytt år aviva, jag har fått veta att det är år 5768 för dom, tuuuufft! sååå grattis foaks!
i helgen ska jag bara schlappa, jag ska mot alla förvåning byta rum med mor å far min, av den rena händelsen att jag protesterade mot litet rum å dom gick på de, jag lyckades naaaaajs!
å snart ska vi börja måla om å tapetsera å sånna trevligheter fan va trevligt:D å på måndag åker ´mammsen till kina, chang hai eller hur de nu stavas, jag vill också åka!!!! men jag får hålla mej några veckor, snart så äre paris nääästan! å marie ska me, de ska bli kul, då kan vi driva runt på stan medans mor å bror är kulturella å tråkiga, de kommer bli toppen!
sen så, tobbe, tobbe min tobbe, de går så upp å ner hela hela tiden, ibland så äre toppen å ibland sådär å usch jag vet inte han vill inte veta av mej mera vilket inte känns så skönt innuti mej, de gör typ ont.
jag vet inte om jag orkar prata eller aah skriva om de...
 okej där rök en halv sida som jag skrev, men den var mera tillägnad till tobbe, den behöver inte andra ta del i, tobbe är så fin å så bra han är som en kexchoklad, de där trimmade, fanken va fyndigt!
men tobbe är en så människa som man bara inte kan ogilla, jag litar på honom, men han litar inte på mej å där spricker de hela, jaja jag tänker inte lägga ut de här varför de är som de är, men jag vill bara att tobbe ska förstå, förstå mej...? å sen måste jag ju tillbaka på "återbesök" tobbe vet vart, han lovade å följa me men jag får väl stå på mej på egna ben å gå dit själv!
skoldagen va ganska tråkig, de lilla samtalet me hind i solen va rikrigt myys precis som förr:)
jag frida å julia åkte me ragnar hem till emilia för lunch, vi alla tre satt på ragnar å jag satt i julias knä för att få plats, vi skymtade jessica å svängde hastigt upp på en pytteplutt väg, denna drastiska svääng berodde på att frida inte hade nån hjälm, å de blir ett farligt liv på henne om man inte har en så de va lika bra å svänga! hahah!
hemma hos emilia vankades de pasta sallad å skilda världar på tv, jag å frida är insatta i denna undebart dåliga docusåpaaaaaa! tillbaka till skolan, so me sega va heter hon, sheeeat va heter hon, ööh när jo Åsa, guu de va hjärnsläpp där ett tag! son va tråkig å seg, frida ritade en fin gubbe å min hand å jag mojsade runt me en penna i hennes huvud de va tydligen skönt höhöh!

dagens slump/skämta/skåjighet, jag har skrivit
"i'm in love with a biker"
love loggar in kommer me en skön å trevlig replik(eller va de nu är) eget på hitt han tycker han är fyndig å vill att de hela ska stämma på vad jag har skriv så love säger,

HA! säger:

jag cyklade till skolan idag...det gör mig tekniskt sätt till en biker:p

inès säger:

åååh härligt

HA! säger:

och så heter jag love...

inès säger:

aah du e ju som va heter de, klippt å skuren!
love känner sej fyndig å vill..ööh jag vet inte men konversationen va kul hursomhaver!
nu ska jag gå å äta choklad de gör mej finnig å tjock men de är trevligt tralalala, imorgon är de fredag, lååång dag innebär de, lång hemkunskap å jobbigheter,
PUSSÅGULL på olle bull! mohahah de där sa jag bara för att de rímmade!
shoes


och snart så snart så kommer hugo hem, nej inte storebror hugo utan...
<hugoo!oj fanken sicken liten bild,nåja när han kommer hen så blire hugo å ragnar igen, å sen kommer lilla käreksbarnet, jadu frida va ska vi döps kärleksbarnet till?:)

btw, marie har 22 st klänningar, jag har ööh...12?nääe ingen aning men jag slår inte marie iallfall, marie om du läser de här, vilket du gjorde alldeles nyss? så, vi måste ha klänningsbytar dag, snaaaaaart!:D
å ett litet roligt klipp!

http://www.youtube.com/watch?v=X0USJMuSANI
KUUUL, lyckades inte få in rutan så du får klicka hel enkelt, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Marie

där satt den

2007-09-13 @ 17:21:56
URL: http://latteskum.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0