jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans!

onsdag idag, livet leker både posetivt å negativt, mest negativt tror jag...eller njä jag är rätt så säker! onsdagar börjar åtta jag kom inte i tid som vanligt...crap( : å inte nog me de så slutar dagen femöverhalv fyra usch! men men...jag bloggar inte så ofta, men ibland när jag får lust! men också för jag har haft mycke annat för mej!
btw så fick julie konfa fotot idag jag köpte inget för jag va så jävla ful mohahah! de finns finare!
hursom haver så hare varit hit å dit me de å de å de aah men just nu äh...jag tror inte jag ska lägga ut hela mitt liv på internet...de känns rätt så ointressant!
men igår började sången jag å aviva kom lite sent pg.a regnet hostohst tror jag? de va kul lite teori skadar ju aldrig! å snart så äre kör de ska bli skåjjsigt träffa alla tjejorna igen! jag kom på att vi har gjort fett mycke tillsammans vi i kören, skansen körfestival invigningar adolf fredrik å massa massa massa annat som har varit toppen tack eller va man nu ska säga!( :
å imorrn kanske jag ska träffa gulleponken, men bara kanske!

broderlilleskuttsyster uster
en lik syskonskara!

föresten så har ju skolan börjat eller de har den ju för alla men de suger å vi va på klassresa förra veckan de va trevligt å kallt, mest kallt, jag måste erkänna att jag va en av dom få som tvättade håret i vattnet fast de va ju ganska varmt...vi va utepå ett stort fett fartyg på de böljande blå, båten hette Ariel, resan började sju på moronen pallante berätta mera men aah de va kul iallfall! kallt som sagt! läraren frågade om han rekomenderade de till andra klasser...vet fan inte de alltså, om dom kan garantera fint väder så ja!:)
föresten snygga skor, jag har barn sajsen med blåttmärke men dom nya svarta e såååååå naaajs! vapå en utförsäljning men dom hade ju inte i min sajs å love blev as lack att jag inte köpte ett par till honom, unge!
stansmith
fast jag har lite förståelse att han lacka för dom e så snygga!
men eftersom dom inte finns i min sajs så ska inte han få glädjas
me snygga skor, icke icke! men jag har ju faktiskt fått mina skor nu, svarta
pumps me träklack i'm HAPPY!

gullebulle
gulleponken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0