11 september

worldtrade center, anna lindh va? EN TYST MINUT!
ÅÅÅÅH där va den tysta minuten över! jag spydde imorse för intresset usch de va ingen upplevelse, jag har slumrat nåra timmar å de va trevligt å skönt, kanske e tajm för lite food snart?
de finns en sak jag skulle vilja berätta, men jag orkar inte skriva den, de e så sött å så underbart å WIHIUUE!
tänk dej, ni vaknar upp, du har hans t-shirt på dej, han har mjukisbyxer å mössa just din hemstickade mössa faktiskt, ni ligger i sängen han ligger i ditt knä, du pillar i hans hår medan han spelar på sin gitarr!
i wanna get back!
de va två år sen jag va i boston kom jag på, fan va länge sen, men om nåra veckor drar jag til paris, i vinter förhppningsvis nånstans med snö alperna, attans att morsan har skidskada fortfarande men men annars få man väl gitta till typ åre sälen eller nått sånt trevligt, kunsberget funkar väl för en dag, flottsbro me...!å i vår, antingen usa eller kina NAAAAAAAAJS hoppas hoppas!
sen, ska jag hämnas eller lyssna på sabrina? jag vill hämnas bara för att de är så ruggigt kul, å sabrina tycker inte att han e värd ens de...vi får se!troligen ingenting.
idag på eftermiddan äre sång me avivan, de e skåj! måste pallra mej dit men de e inget man lider av, man snarare njuter av att vara där! :)

å en liten skåjjiga sak emellen,

Välj månaden (numret) du är född i:

1: Jag åt upp
2: Jag slog ihjäl
3: Jag älskar
4: Jag sköt
5: Jag kramade
6: Jag knarkade med
7: Jag är tänd på
8: Jag dansade naken med
9: Jag sjöng med
10: Jag fes på
11: Jag förfördes av
12: Jag hade sex med


Välj datumet du är född på:

01: Din mamma
02: En hund
03: En mupp
04: Michael Jackson
05: En bög
06: En hamburgare
07: Pippi Långstrump
08: En prostituerad
09: Karlsson på taket
10: En aidssmittad pundare
11: En pundare
12: Jultomten
13: En hivsmittad raggare
14: En hora
15: En banan
16: En hund
17: Britney Spears
18: En fet hagga
19: En fet man
20: En alkis
21: En hemlös man
22: Min man
23: Min mamma
24: En muffin
25: Min pappa
26: En häst
27: En fotboll
28: En häxa
29: Min farmor
30: Din pappa
31: Ett får


Välj färgen på tröjan/plagget du har på dig:

Vit: För att jag gillar "det"
Svart: För att jag är så jävla snygg
Rosa: För att jag ser ut som en gris
Röd: För att jag är skitful
Blå: För att jag är en transvestit
Lila: För att jag är homosexuell
Grå: För att jag är en pundare
Annan: För att jag är lik Göran Persson
Grön: För att jag är bra i sängen
Orange: För att jag brukar röka på
Turkos: För att min mamma sa det
Brun: För att jag var tvungen


SKÅJ!

åh BAZZ ALLTSÅ lördan va både toppen å botten på sammagång,
hugo hade råkat byte ut mitt busskort så jag hade fel, kom till tuben å aparat jäven skirker jag inser att jag har fel busskort blir arg blir ännu mera sen men jag måste ha mitt BUSSKORT! ser att de är 5 minuter tills tuben kommer, men de tar de ju att gå tillbaka igen, jumie väntar på mej i aspudden, hon e redan lite lack att jag inte är i tid, men de är jag aldrig iallafall, men om inte ungen hade bytt mitt busskort hade jag kanske slagit rekord men ICKE! springer upp denger i dörren tar mitt busskort å rusar ner i regnet, parafalaxet går sönder kastar de på vägen rusar in i tuben träffar jumie, vi missade båten till djurgårn, vi går vänta båten kommer vi är sena, klockan är över sex, vilket innebar att vi skulle pröjsa 120:- för att komma in, ALDRIG!!!
båda har 100 spänn per skalle å båda skulle köpa käka, tjejen i kassan var inte till särkillt mycke hjälp, vi ringer runt till foaks inne på grönan ingen har pengar, å ingen vill lämna sina platser, så där står jag å jumie utanför grönan me HELLSTRÖM SOM SPELAR OM TVÅ TIMMAR! MAAAAAAAAAAAMMA!
de här händer bara inte, jag skulle täffa olle, han ville inte me hade taskigt me cash å sånt, skulle träffa honom efteråt, jumie får mina pengar vi drar till t-centralen där hon träffar sina kompisar å jag tar pendeln till stuvsta.
bullen hämtar mä me moppen å vi drar hem till honom, sen så gick vi på bio me två fjortisar, eller hans kompisar hade raggat upp två fjortisar på pa som dom skulle på bio med, å jag å bullen skulle tydligen me, ÅÅH NEEJ FO SIHZZLE! dom kollar snett på kortisarna olle å mej, å de värsta va att dom va så JÄÄÄVLA FULA!!!!
detta viskades i bullens öra underköandet,
1. jag vill inte se Rush hour
2. å jag vill inte vistas i deras sällskap
3. å defenitift inte gå på bio me dom
4. de är förbjudet å diskutera min längd
5. å absolut inte om man e fjortis!!!!!

neerdy men vafan dom va ju fula! jag å olle dissade dom å gick å såg Shrek den tredje, den va najs!
nu orkar jag inte skriva mera, men de va naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!
image41
jag har sett dej i sthlm i götet, å karlstad i BD
jag har tänk på en sak, man kan aldrig riktigt få nog av håkan!

sen så ska vi inte glömma najsiga
image42
John Legend, damn homie what a man!

sen så nördade jag lite idol, vissa är ju riktigt bra, vissa lite mindre bra än andra!
nähepp de gick inte att visa dom trevliga klippen men ååh vissa är så man får gås hud förfanken!

å som nån sa,
Man lär sig av sina misstag, bara de att jag behöver två misstag för att lära mig
de ligger väl nått i de va?
å som nån annan sa,
 image44
mannen i våra liv, e du mannen i mitt liv tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0