spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss...det är bortom min kontroll...

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You changed my life and all my goals.

Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.


I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but we are not fine...


idag är det tisdag, å jag var ledig hela långa dagen idag, förutom från sången me vivvi, vi båda kom försent...
idag har jag sovit å sen så sovit lite mera, sen så har jag virkat lite påmin mössa, en svart typ basker eller nått sånt blire nog till slut!
idag har jag bara nara chillat, va hemma hos tobbe å chillade runt lite också sen så klilade jag iväg eller kilade å kilade tog ragnar å drog till sången å komförsent men de va najs för de gjorde ju vivvi me:) vi sjöng igenom sången, morning has brokend, inte superduper mega rolig sång men den e fin:)
sen så har ju carola gjort en svensk variant som alva illustrerade jätte bra, känslosamt å as mesigt! APPLÅDER FÖR ALVA! ialflall, vi söng å yhee, sen så skjutsade jag aviva till fridhemsstegen så kilade hon hem å jag lika så, kom hem å chillade lite vid datan tog en macka med MESSMÖR! mumma, dä ä gött! sen så satt jag å tråkade på datan å sen så kollade jag på "Andra avenyn" de e så jävla nittital men de e så jävla bra, eller aah, men har man börjat man inte sluta, alla hatar de men jag gillar de, jätte mycke!
imorgon är jag ledig igen, ganska skönt faktiskt, krävande jobb jag har, ont i hälarna av att stå å sådär jajabulle! men imorrn äre kör, å FN-dagen, för ointressets skull tror jag fan att Ias mama fyller år då, hahah ointressant, men jag är ju fett me bra på onädigt vetande! men imorrn så ska vi i kören å alla andra sångfåglar ha en FN konsert å sjunga å samla in pengar för världen barn, fint av oss:) de kommer ta hundra år för de e så mycke solon å massa mellan snack å guuu vet va, men de kommer säker bli skåjjigt! så vare ju just de där me kläderna, farglad t-shirt å jeans, jahaja, om hon inte hade sagt nått hade jagh säker kommit men en skåjsig tröja men nu kommer jag ju inte på nånting såklart!
men de löser sej, jag har ju hela dan på mej förfan sköönt, ska nog sova riktigt länge också, unna mej lite sovis som hanna brukar säga:D sen så på torsda äre back on track igen! STURE here we come, å skulle titta förbi Hind i östermalms hallen vid halv två tiden för lite lunch super myys om de blir av!
sen så ska jag jobba freda lörda, å på torsda är de den 25 å då äre löön så de blir fullt me kunder i butiken då fullt upp kommer bli super duper kuul! på torsa äre ju björn borg dag också, jobbigt jobbigt, måste man ha bjrön borg kläder på sejj, yhee de löser sej!
sen så på freda så hoppas vi på en fika me niggah ass jameela å lina, undra om hon permanentade håret? återstår å se folks! jameela skulle ju kommit till mej igår men hon somnade ju å så ringde jag tusen gånger till mobilen som är på ständigt ljudlös, GAAAAH! så jag ringde hem å jeraldin svarade å väckte jameela då de va en halv timme tills jag slutade å föreslog att hon skulle fixa sej på stubert men icke, "nääe darling mitt hår står åt alla håll!, men kan väl bara ta en mössa? nääe du jag skulle inte tro de", då fick jag värsta bilden när jameela står i hallen å är på väg ut me sin vita eller ljus beiga haha eller va de nu har blivit för färg,  me ett tappert försöka att mosa in allt afro i en alldelles för liten mössa! ahhahahahahaha! nääe men vi ses på freda sötis, nu ska jag kila iväg å ringa ett samtal å sen så ska jag kolla på tv, andra aveyn klockan ååååtta på eeeeeettan! ska nog virka lite också samtdigt! PUSS Å ADJÖ KORV ME BRÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0