Paris, je t'aime

nu e vi i paris, la ville de lumière tjoihuuu! vi bor i en lägenhet mitt i centrum typ, med utsikt över och eiffeltornet jihaa, lite by the way sâdär sâ glittrar eiffeltornet ikväll! pretty cool! jag sitter â smâ funderar pâ om jag ska skriva pâ om jag ska skriva pâ engelska istället, pallante anstränga mej med â göra âäö, eller skriva med ae eller skit samma helt enkelt! utroppstecken o so vidare e pâ konstiga sällen ooooaaah jag HATAR FRANSKA TANGENTBORD!!!!
det här gör inge vidare â sâ har dom flyttat pâ bokstäverna; m a q osv punkt frâgetecken âââââh näääeee ysch! men rese bloggande e ju kul!, kul â skriva â läsa med för den delen...visserligen lite jobbigt me lite franska, enkelska, utan dom sista bokstäverna med dä ä bare till â hâlle ut de! ikvall ska vi ut o käka mouille fritte mumms! imorrn blir de väll stads vandring, njaa men natt i den stilen,
dom tre essen som vi säger!, Sova Softa â biensure Shoppa! de e sâ skönt â vara här, bara vara liksom, du skulle bara veta!
âââââh de e super mega fett me najsssss, synd bara att man inte fâr ta med smâ pojkar i bagaget thihih! föresten folks, idag, gâr man ju över till vinter tid, vilket innebär att vi f^r en timme, VRIDA FRAM KLOCKAN, SOVQ LITE EXTRA LÄNGE! rackarns synd att de inte inträffade under skoldagarna, men men...

vet inte riktigt om jag kommer uppdatera mej varje dag, men lite dâ â dâ! men de bästa, eller njaaa men nâtt som e gryymt awsome e att jag kan kolla pâ andra avenyn frân datan, jaa juste de fanns ju somsagt en dator här â jag trillade hit direkt dârâ hohohoh, men jag ska ju inte sitta här sâ mycket, riight? yheeee!!!
vi har dessutom veeersta dunder najsigaste utsikt, man ser inprincip allting man bör se, men de sa jag va?
föresten sâ pâ onsdag kommer kusinerna hit, jippie kayey madda fakka tjuhuu! tyyyyyyyyyyp!
men hej dâ bye bye aufvidersen som dom säger i ipren reklamen!
btw sâ, saknar jag dej redan gosse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paris är underbart :)

spana in min blogg tjejen!

2008-03-18 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0