matrealist(er)...

Non plus long manger... ne pas dormir, traîne, j'ai perdu cela, et tout le monde sait que ce n'est pas bon. Mais ils ne soignent pas de toute façon!

jag bloggar inte heller så mycke längre, orkar liksom inte, hinner inte...
den senaste veckan har jag jobbat, eller praoat, på Björn Borg i StureGallerian å i sergel, de är grymt kul å fett me sköna människor! jag står i kassam hjälper kunder, larmar på larmar av, packar upp packar ner, aah de e fett me chill, i fredas fikade jag me tobbe, de va super mysigt!
jag e så glad att du finns hos mej!
praoen varar två veckor, hind å aviva jobbar nära å frida ganska nära, kanske ska sattsa på en lunch i veckan:)
osckar på sergel tror jag är arton erik å jag e korta terese e borta, hanna är kort å syskon me erik martin är gay å anna-klara å skåjjig! jag har de med andra ord rirkigt skåjjsigt på mitt jobb!

sen så hoppas jag att mitt matteprov gick bra, missade provdagen men fick en timme av arvid att göra de på, hoppas hoppas, om jag får ig vet jag inte vad jag gör, veckan slutade lite sådär, mitt i veckan å mitt i maten klippte eric av min lugg, de syns knappt men de är sjukt iallafall! jag är suuur!
nästa veckan är jag ledig tisda onsda, skönt skönt, å sen så jobbar jag helg de ska bli as kul, de e ju löne helg också, å dagen efter alltså söndag drar jag till PARIS, att vara fransman/fransyska är något stort storslaget, lite status belagt från mina kära kollegors sida, jag har alltså med andra ord status!
sen så har erik å oscar lärt sej lite vardags uttryck, typ katt, klad hezt å lite sånt, lite franska fraser också faktiskt, mycket trevligt! jag är fett me trastlös å de e lörda kväll, mor min målade om mitt rum idag, å näst nästa helg efter paris trippen så kommer mojmoj över å hjälper till att taptsera, juste jag va ju hos mojmoj å moffa i torsdas, de va super myys, fick god mat som alltid, å sen så fick jag med mej, 6 väskor å två kappor hem, rena rama loppisen där föfan!

what about the rest, the rest, i don't care about that right now skööönt!
men stay in school eller nått sånt å simma lungt, å remember

THE END är inte alltid lika med att det är slut, over, finsht, fini, finito! nääee...de betyder mycke mer än så de betyder nämligen, THE, E-energie, N-never, D-die!
MUMIN!
TASTE THAT HUH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0