fredag...

Vous voulez que votre vie pour ait fait demi-tour à normal, vous voulez que vous ait aimé mais quand vous vous rendez compte que ce n'est pas comme ça vous vous sentez mauvais et horrible ! vous tout blâmez sur moi mais ce n'est pas mon défaut plus, maintenant ils vous prennent dans les mains sérieux becouse vous treet me mal et unaccepteble. J'ai un chocke quand vous avez fait m'avez appelé, premièrement je n'ai pas su si je dois répondre au téléphone mais j'ai fait, et quand j'ai mis le téléphone je hade une cale pour plus de 15 minutes, j'ai demandé à mon ami pour me pincer dans le bras, je ne me suis pas rappelé que vous avez dit, mais vous m'avez fait heureux ! peutetre que nous trouvons grave autrement encore, peutetre que nous essayons grave autrement, nous serons seperated pour 3 semaines peutetre ce sera okey pour revenir instruire après, j'espère si!

ganska seg fredag, HK va skit tråkig å seg david är snygg riight david men david tycker ju desamma om mej så dä ä najs, jozephine va skåjj å klas päron är rika, eller inte hahah du e älskad klas! (;
idag skrev jag å hannes matteprovet som vi missat, öven ut.dokument och so prov, sen så hämtade jag en blanckett hos mariette å sen så gick jag ut i spöregnet å åkte hem å bytte till torra kläder å drog till stan för att hälsa på min handledare till praon på björn borg anna-klara hette hon fett me trevlig:) sen så skulle jag möta tobbe, fick gratis kaffe på vägen, å varmt å gött! sen så drog jag å tobbe runt lite sen så drog vi ner till perongen å satt där å värmde oss sen så åkte vi hem typ, åt midda, köttbullar potatismos å lingonsylt ååh så gött! imorrn drar mama&baba till väddö för en chilly helg! ensamt hemma me bror men jag kommer va upptagen iallfall, med de ena å de tredje å tobbe å massor:)
näe men nu e klockan mycket å de är läggdags, nästan ööh inte alls men iallfall, man gick ju typ upp vid halv sju-sju imorse, tänkte sova ut imorrn, men bara för att man säger så, så kommer de säkert inte bli så, man vaknar tidigt å blää! men godernatter folks! ADJÖÖ, korv me bröö!BULL
vi vill ha vinter typ nuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0