american apperel!

vi hade planerat att gâ upp tidigt men so men so blev det givetvis inte, alla va so trotta o sega men vi han me ganska mycket endo!
vi borjade dagen me en tripp po den kenda kyrkogarden der bl:a Edith Piaf ligger begravd, de va skont att borja morgonen so lungt o skont. vi kekade lunch nere mamma o pappas gammla legenhet de va myys vi kekade kycklig o nonting de va gott sen so kilade vi runt po stan o de va myys vi gick ganska longt faktiskt, fast vi har gott ganska longt varje dag! middagen hos eric o massako va trevlig och god: jag tror att jag skrev ganska mycke om den igor men den va inte so plogsam som ventat hahaha!
efter lunchen gick vi lite mera o kikade runt i butiker o habbitat o va inne i en awsome skatebutik tjuihuu! eller ventq, njeee de va ju inte idag de va ju ner marie o hugo inte va me hoppsan hejsan!
sen so hade marie kollat upp american apperel for dit ville vi alla go, treeevligt besok va de!
skriver mera sen! och nuuuuu e sen, min kära kusin kom o min tonton, christine la tata kom precis nar  mammsen o jag kom fron afferen...iallafall po american apperel so diskuterade jag o hugo prislappar (medans marie provade o kopte en klenning) o jag kommenterade aven att de stog i svenska kr...do seger en kille som jobbar der "de e billigare en i sverige iallalfall" jag fick en chock herrejostaness! snygg va han ockso! de va trevligt o han va snell o hjelpsam, han frogade tillome va jag hette o om jag va po semester o massor me grejjer, snygging der!
idag ringde olle, men ack jag han inte svara...eller rettare sagt jag hade ljudlost och horde inte men iallfall...
sen so borjade vi kila hemmot o po vegen tog vi en crépes muuums! vi gick hem me en cépes i handen o sen so kom vi hem o chillade sen so tvingade mammsen med mej till afferen men de va chill men jag har fett me ont i fotternaaaaaaa! sen vid grinden so stog christine o ventade po oss. sen so kom hélène o mark o nu e dom o koper kek mumma de blir typ kinamat eller nott sont! imorrn drar vi oss hemmot vill inte! o so moste cvi go upp tidigt ockso de e ju typ de versta taxin kommer typ feeeeett tidigt! jobbigt jobbigt!
"du for vel sova po planet mon chérie" aah jo tjena!
njeee ska nog kila men aah hare fett me gött typ!
ciao ciao, je vous manque mon sucre!

en skåjjig sak också!

Hur svarar du i hemtelefonen?
hej de e inès eller bara inès
Hur svarar du i mobiltelefonen?
de bror på vem de är typ...
Ringer det mycket till dig?
jo den tjutar rätt så fint vissa dagar!
Ringer du mycket?
hoho.. fint väder! *fin kommentar av aviva*
Vem ringde du senast?
jimmy
Hur mycket pengar har du?
maaaaaaaaaaassor
Senast kramat och när?
familjen inann alla sloknade
Antal timmar sömn inatt?
inte en susning
Vem vet mest om dig?
träd fram du kära..
Vem vet du mest om?
de du rangar!
Vad ser du fram emot?
åka skidor
Vad vill du ha just nu?
christmas,snööö
Vem hånar du?
vet inte...
Vem längtar du mest efter?
olleeeeeeeeee
Vem vill du helst slippa?
ganska många
Vem stör du dig på?
nämner inga namn...
Vilken buss åker du oftast?
133, 1 o massa andra
Vilken årstid är det nu?
höstmyys
Anser du dig själv snygg?
aaahföfan primmadonna!muuh?
Har du varit kär?
ja
Är du kär nu?
jaapp
Är du en bra partner? 
hoppas på de föfan
Har någon varit otrogen mot dig?
playad?
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
njääeaaäe?
Har du varit otrogen?
nej de tror jag inte
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? 
de händer ju föfan
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
jajamensan, sötis!
Vad åt du senast och var?
godis i immys soffa
Har du varit på ett party?
yheees my dear!
Har du varit utomlands?
oja!
Var är dina syskon just nu?
bror sover
Vilken tid gick du upp imorse?
vet inte, taxin kom tidigt...
Vad gjorde du kl 2 inatt?
jag typ sov..
Vad är det första du gör på morgonen?
jäspa o säga heeeeeeeej!
Vad ska du göra efter det här?
sova, GONATT FOLKS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0