1 oktober

idag vare skolfoto, de hade jag berättat för tobbe dagen innan men de hade jag glömt bort tills idag så jag hade ju finkläderna på mäh föfan, ähe men palla va fintkläd, men maja va fin, eller fin å fin men hon hade super gulliga kläder, hahah "då blir farmor glad iallafall" haha gulle dej:)
men iallfall så vare skolfoto å sen så gick vi hem till niklas å spelade gitarr å sen så åt vi pizza, men blää sen så åkte jag hem till gulleponken åså pratade vi lite åså aah, men de känns bra!
tyckerså mycke om dej å å tycker om å prata med dej:)
aah trevligt chrille tycker om å lukta på tobbes fingrar ni e snyskiga!
imorgon  har vi spex vilket går ut på att man ska göra nått kul va man vill å man ska ha kul, vi kommer säkert ha kul men vi får absolut inte göra va vi vill å de blir inget kul, eller lite kul äre väl, vi ska vara blåa, å va ska jag hapå mej då då?kommer inte ha olles mössa ajajdå...nu blev de jobbigt alltsååå!
i have to get blue liksom...men för ca 5 minutas sen fick jag en  ny jacka av mammsen den va fiiiiiiiin!
nått jag verkligen ser fram emot är...v.42-44, v. 42-43 så äre prao på Björn Borg å sen så åker jag till paris jag har nog skrivit de ganska många gånger  men bazzyyy! men jag tror jag ska dra mej iallafall...adjökens!
föresten så vare sthlm first, snekaers swap n' sale meetin eller va fanken de nu hette men de va på Caliroots iallfall, tyvärr så missade jag de men de kommer väl nästa år? hope hope!
å på onsda börjar BSF, YEEEAH!
å så har jag no matte å typ so-prov på freda jag fattar ingenting, kanske ska kila å plugga lite då?
äeh nu pallar jag inte mer uuuuusch! sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0