Olle Bull säger: hare fett gullet ses älskar dej

oh oh hohoo my my m-m-my GOD! nog om detta men så vare!

idag vare gymnasimässan i älvsjö de va skåjsigt å varmt, vet inte rikrigt om de va så givande men lite iallafall, fått lite mera uppfattning vilket är ett plus i kanten!
estet är självklart, de e taget! men vart? jag å julia satt å diskuterade, å jag tycker de e så svårt å välja, tänk om man ställt in sej på att japp den skolan jag ska gå i, så har man inte tillräkligt me poäng, då blir man ju bara ledsen å besviken! å de e ju fan inte kul!
men jag plockade på mej massor me broschyrer å trevligheter, typ östra real, varför tog jag den?
men kungsholmen, rytmus, kulturama, fryshuset, sthlm estitiska, de föll jag å patrik för, de verkar riktigt kul!

sen träffade man ju massor me trevliga människor, som man kände å inte kännde! vissa som man ville träffa å vissa som de va tvärtom me!
sen skymtade jag chrille de va skåj, träffade ju honom av en slump på ica för nån dag sen, de va ett snabbt samtal men de va skåj, han va så söt så bland sina knäckebröd! hohoho
i helgen ska jag nog chilla gärnet, ja har ju köpt ny soffa så den ska kläs å så är sthlm winter jam på lörda som ´jag å olle ska kila iväg på, olle ska åka men icke inès för då kommer inès gå sööööönder!
och ännu en påminnelse till mej själv, ragnar, måste ju på service eller va man nu ska kalla de för, vojne vonje, bäst å gå å ta en prickikorvs macka å glo på teve eller nått!
image69
sommar minnen, tycker bilden e fett me fin, alla gör de gemensamt, röreserna sitter å halleluljah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0