magsjuka och no-prov

no-provet gick nog ganska bra typ...hoppas de, fett osoft me ompro å sheat sånt orkar man inte! åkte förbi gröndal me min moppe också bluää sen va jag me sandra å kikade på skor också dä va najs, men magsjuka är inte trevligt!
idag ringde hanna också,ska börja jobba lite nästnästa vecka, najsnajs åååh naaaaaaajs!

igår var det ju gymnasimässan, kollade igenom allt jag hade plockat på mej vilket inte va lite, jag å patrik föll pladask för sthlm estitiska, najsnajs, men rytmys verkar ju inte fel!

blue water high, är på teve, ååh de e så myys syrfing å halleluljah!
lilla melodifestivalen, jag såg den inte å hade inte planerat de heller men, såg på teve att de va ett band som heter SK8, "jag tänker på dej dag å natt de e dej jag sjunger för min skatt" så sjöng dom så sött, dom är så söta allihopa, jaa nu sa dom, min största första kärlek hette den typ, så sött!
lite lejm kanske å ställa upp i de när man är 15 men dom är söta så de gör inget, tjuhuuu!

imorrn äre winter jam, jag lär ju frysa arslet av mej men bollie e ju där så de e lungt:)
åååh jag håller på å kissa på mej så adjö adjö!
säääxybroderpööni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0