långt eller kort?

heeeeeeey! jag har tråkigt å jag är sjuk å uusch! det är ingen hitt å vara sjuk må jag säga...de händer liksom inte så mycket, missar bion idag med skolan, "This is England" å sen missar jag juzzes matlagning..ajaj! hoppas hon inte slår ihjäl mej på måndag!
om jag orkar och är superduper smart så går jag och hyr filmen så slipper jag ligga efter, har den kommit ut föresten?

igår eller när de var, vare nån som sa att jag hade cool blogg, tuufft, de finns alltså folks som läser tjuhuu!
men nu, det är inte ofta, men nu kommer de rasa in bilder tjuhuu!

nummer ett, favorit affär som ligger på första plats tillsammans med Caliroots är, Urban Outfitters,

image75 
som ligger på biblioteksgatan, gammal biografen ni vet...röda kvar...
image79
dom har ALLT, från kläder inredning smycken, skor rubbå stubb, plus alltid trevlig å snygga folk som jobbar där, innan Urban kom till sverige va jag i usa å skottland å shoppade loss, kul tänkte jag de lär ju inte komma till sverige på ett tag iallfall, JO! de gjorde de, de e både kul å tråkigt, kul för då slipper man åka till usa eller sånt, men tråkigt för allting finns över allt, de är både på gott å ont så de så!!!
iallafall, jag hittade mina favorit örhängen där iallafall, brukar inte ha de så ofta, men nu så, nuhar jag de för jag har mina favoriter, som även delar favorit platsen med ett par stora guldiga bollar!
image80
favorito favorito!

jag har börjar fundera på en sak, jag är så dålig på att ladda upp bilder från våra kameror hemma, men om jag börjar köra "dagen outfit" så kanske de kommer mera bilder, eller jag har ett skäl till att ladda upp dom, fast mina outfits är inte så intressanta, de e typ street fulm, chinos stora gubb byxor lite egen sytt, flummiga t-shirtar eller liknande scarfs, converse osv...men de kanske är skåjj vem vet?

sen hittade jag "knasig design" den här designen härstammar, mohahah fyfan va töntigt de lät, men jag tror det är franskt, men jag vet inte...dom har väldigt mycket av de i frankrike iallafall!
image77
den där grön blommiga lampan där, brevid den najsiga brödråstan, inhandlade jag å mor när vi va i paris för massor med år sen, å den e lika kul nu som då!

diet... sånt skit har jag aldrig hållt på med, är man hunrgig så äter man, punkt slut! men de slog mej idag, när jag åt frukost, så åt jag Valio skogsbär YO-hurt...den är god, så hade jag inget bättre för mej än att läsa av den innehöll...a 1000g yoghurt med smak av bär så innehåller bara skiten 4% bär, av hundra(!)så är det bara 4%bär å resten vilket alltså är 96% är bara skit, typ förtjocknings medel kaluumcurfat eller inte men iallafall!
JAG VILL HA FRUKT!

...men sovit bra har jag gjort iallafall, i förrgår gick jag och la mej vid halv elva, så vart jag sjuk å då sov jag till elva, alltså tolv timmar ungefär, vaknade lite emellan...och igår gick jag och la mej halv elva, men somnade inte försns halv tolv, usch tycker inte om å ligga vaken! men jag sov till halv tolv ungefär, så nog e jag utvilad!
men jag tror jag ska sattsa på en varmtoast å en kopp å oboj mitt täcke å en bra film!

eftersom jag är rastlös kanske jag uppdaterar mej fler än en gång idag!
CIAOOO!

nej juste, tanken med min rubrik var ju, om jag ska spara mitt hår eller om jag ska klippa mej, innan jag klippte av mej mitt långa hår, så hade jag under bysten, jag klippte 3 dm å jag hade några cm under öronen sne lugg å uppklippt i nacken och lite längre fram..., typ en page, näe mera en "bobb" nu har jag lugg å axellångt hår, men har nästan aldrig utsläppt, mest mössa eller högknut, sååå...vad ska jag göra? låta de vara? klippa mej kort? spara till långt?

HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0