bloggen kommer i efterhand...

bonde söker fru, sååå jävla bra!
länge sen jag bloggade också, osoft!
har inte hänt så jätte mycke, eller jo snowboard moppe inlämning uthämtning, träffat love å chrille, najs najs!
gjort upp en  plan med lina via telefon, "Linas Tips & Råd" mycket andväntbart!

skolan va tråkig som vanligt å jag har gjort illa knät efter snowboard åkning, ajaj! imorgon äre pangkakor å handboll i skolan! handboll till lunch å pangkakor till gympan yheeeeah!fast jag missar ju handbollen me mitt jävla knä, kan inte få ordentligt...
men skolan sög som sagt, bilden va iförsej kul, sen så vare lucia övning i aulan, me agneta för engångs skull skåååååj, sen hämtade jag moppen min i gröndal, näe ingen love i sikte idag!
körde hem i kylan å fukten å käkade en macka å snackade lite i telefon sen bar de av till kören, där de också är lucia övning, ojoj mucke lucia är de! vojne vojne, sen hem å handla, erican va sötis å följde med! vi han prata om en massa trevloiga å viktiga saker, damn nu är det Heroes!

på fredag är det höstfest, fan va najs, sjuorna å åttorna kommer mesa gärnet å komma dit i hotpants, men inte vi tyffingar, jossa ska tex ha underställ å  dä ä najs!
KAAATT varning typ...

barista mjölk,
funkar till mycket, kaffe, oboj osv, riktigt gott, innehåller dessutom lika mycke fett som vanlig mellan mjölk!

adjö adjö!
JUSSIe
jussie jussie!

några härliga klipp från youtube, hejjar klacken, å den omtalade sötnosen me  gyllenefjun, Björn Gustavsson!


tyvärr funkar inte hipphipp ni får nöja  er med gullefjunet!

näe nu sk ajag nog vara lite social me tobbe på andra tråden adjööÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0