måndag, HUGO HUGO HUGO!

MÅNDAG, måndagar börjar med syslöjd men jag försov mej eller jag vet inte rikrigt, jag segade som fan å missade typ hela lektionen men de va najsigt! neeej nu kom jag påde...jag va ju hos tandläkarn föfan jag svimmade typ de va nog därför jag inte kom ihåg nått...läskigt vare...mamma va med! ALDIRG att jag skulle gå dit själv HJÄÄLP! jag är livrädd för tandläkarn!
hur som haver så kom jag i slutet av lektionen å sydde lite knapphål...dagen rullade på för vi gick hem...efter engelskan som söög rumpa..eller vare svenska?vi gick hem till matulda å åt marängswish(?)å sen käkade vi lunch å sen så kilade vi hem till julius för lilla HUGO hade anlänt JULIUS MOPPEEEEE! lite myys min käre  bror heter hugo å julius bror heter anton...(kanske ska döpa om Ragnar till Anton?ELLER INTE:D)
söt som tusiken är han ååh gulleponken då:D sen brummade vi hem till mej å drack varm oboj! när jag kom upp på mitt rum hade matilda å julia dragit ut alla mina jeans på golvet...TA FÖR ER! fast dom va aningen små vissa av dom..´men inte dom rutiga åå dom va najs!(bild kommer, va så säker!) sen bar de av till sången i brd med inez vi missade halva men dä ä myys! sen så kilade vi hem å blablabla sen så vare tillbaka till brd för att öva med kören Mälarton inför skansen! de va lite mindre myys...ganska tråkigt...men vi va duktiga å jag å andra inez fick sjunga lite solon å blablabla, sen så åkte jag hem å käkade middag å satt å levde livet vid datan....mööh!
tjippåhaj min vän e KAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0