igår...

jag ligger alltid dagen efter me bloggandet...eller nu iallfall!
igår vare operation dagsverket...jag frida matulda minna aviva julia å camilla skakade bössa på stadens torg å va skåjjsiga!
vi gick runt runt på tuben å på stan å så va vi å ögonshoppade lite mellan vändorna mycket trevligt...vi hittade "matuldas klänning" "Min-klänning" å "Minnas doft, vanillia" najsigt värre...sen så träffade vi sandra som joinade oss...sen träffade vi en as skum snubbe som sa ciao ciao pussy å massa najsiga saker jag skrek pussy å knatade vidare men vi fick en rikskupong på 60 spänn som vi gick käkade för....najsigt GRATIS LUNCH FÖFAN!vi hamnade på donken givetvis å massa andra butiker sen så bar de hemmåt så vi passade på att skrammla lite på tuben med där vi träffade eller sååååååg SEBBE å matulda fick en hjärtattack å dog....hoppas inte sebbe har typ blogg eller så de skulle bli lite pinsamt då...men nääe de har han inte!

hursom haver så fick matulda hjärtattack men den gick över till nyfikenhet å undran om han hade sett henne men ickesann icke matulda har pustat ut å hämtat sej!;D
juste fan MINNA!!!minna blev påkörd på tårna av en bil å fick en hjärtattack lilla gullan då!på sin blåtå till på köpe!

åh juste fan IGEN!när vi gick vid hötorget å skrammlade så vare en en snubbe å hans kära brudpolare som också skrammlade fast dom dansade...ååh jag tror tamefan att jag har dansat me den där tjejen...när jag tänker efter men hursom haver...tha snubbe...ÅÅÅH HERREGUD minna å jag blev så kära så kära å jag tänkte på min käraste...ja han ni vet:) tha hipp-hopper tha cuuutie ååh jag döör ååh MUMMA! hur som haver så...moppade vi oss hem till minna å kikade på hennes myysigqa klänningar å blabla jag drog rätt snabbt till sången sjöng mycket vackert kilade hem, iväg på kyrkmöte...iväg på Mälartonskören mitt i kyrkmojjen...sjöng å dansade å hade re najs...tillbaka till kyrkan å hem å SOOOOVA! NAJS!


idag äre tisdag...jag gick upp försov mej typ eller nått hade så jääävla ont i magen (inte mensvärk :b)...gick till vårdcentralen med mina revben å blablabla kom till skolan å blablablala åh fan jag å reaggae man olsson kom fram till att Patrik är kulturellt efterbliven mohahahah! blablabla hemkunskaps redovisning...fruktsallad:D den va mumms:D idag börjar seglingen NAAAAAAJS snart ere soooommar!!!!!
jag har dans men jag ska på bajsig kör mojj i fyra tummar...hajjarni FYRA TIMMAR!!!!men de ska bli najs:D
sorry pipen å charlie r.i.p denna dans dag ojojoj!men jag dör nog inte...btw så ska jag köpa en ny keps!
ska kila på kör nu men...
me and my ragge!
 tjippåhajj min granne e krokodilen KAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0