i´m trying to get payed not layed or played...

en rad från love...
idag har jag träffat Linan min:) myys vi käkade våfflor å prata skit super myys! sen så kom mörsan hem å vi åkte till skärholmen å gjorde inpulsköpt jihaaa! matulda har fått en mp3 å fan va najs!emilia ska snart få sitt moppekörkort hem skickat i brevlådan, å ellens marsvin william e lite sjuk å får välling, frida har vinnit en 10 000 kr cykel, å aviva hade sin klänning bakåfram, å julia väntar på sin moppe, å maja ska få ett syskon, å camilla e sjuk...å jaah najs eller inte...!
i helgen äre kör festival mycket myys mycke skönsång;D å snygga killar eller sångerna e mest konstiga men de ska bli as kul...oh yeah right me balklännigarna alltså!:D ska nog fan sova nu e sååå trött å bläää!
PUSS Å GONATT I MIN TROLLKARLSHATT!
å föresten så har jag lungnat ner mej lite från gårdagen men jag är fortfarande lite sur men tack kööööören för stödet, lät rätt så lejm de där men tack iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0