fredag...

fredagen började med en liten liten sov morgon...gick upp å åt frukost å blablabla. 
dagens retsticka!
person A hade skickat ett sms till person B, person C var i närheten av person B...person C såg när person B fick smset av person A. Person A och C pratade i telefon medans person B fick smset från person A, person C sa att person B såg glad ut över smset, å person B's kompis sa att smset va sött, vilket person C hörde å sa i telefon till person A å person A blir ännu gladare!

iallfall så åter kommer vi till de...
men jag taggade iväg till tuben å åkte till östermalm där jag träffade kör gänget å vi åkte till Musikhögskolan för att "cheka in" alla va där utan lill annelie som va sjukling!
vi träffade massa roliga människor, å btw så träffade vi norskar på tunnelbanan som tog förgivet att jag kunde norska för att jag svarade på frågorna men hur som haver så vare kul!
Vi sjöng igenom sången "häll musiken igång" den övade vi på heeeeeeeeeela fucking dagen de va riktigt boring efter ett tag men de lönade sej:) på kvällen kom alla iförda klänning Annelie å Lina i balklänning...vi skulle på invigning på Nybrokajen mycket myys! AF sjöng mycket vackert å publiken lika så! Get together JIHA!
drog runt i våra najsiga balklänningar på östermalm...eller inte vi gick till tuben å kännes oss allmänt myys! vi åkte hem å jag...jag kollade på bond me mammsi å hugo å anna! den va ganska bra jag missade hela tha point ,e filmen men skit samma! sen så gick jag å SOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0