ARGH!

jag är så arg så arg å besviken jag vill inte å jag orkar inte mera....han är dum i huvudet å jag vet inte vad jag håller på med! de e för mycket överallt...i skolan utanför överallt jag orkar inte mera...TA BORT MEJ!
jag har funderat på å byta skolan men de e ingen bra idé har jag kommit fram till...
å på kärleks froten har jag absolut ingen aning de e därför jag e lite pissed off....jag vet inte vad jag vill inte vad han eller han vill å  blablabla uuuuuusch! varför blir de aldrig som man har tänk sej?
men den störta frågan är vad är de mellan han å mej eller mellan han å mej? jag vill dom?vad vill dom mej?!?!?!vad vil jag dom?! han e dum i huvvet orkante!!!!ÅÅÅH SÅ TYPSIKT HELA TIDEN!
å skära sej i armarna å grejjer de...de e ingen bra utväg även om de känns rätt för stunden...usch
MÄNNISKA GÅ Å DÖ! eller så blire som vi har tänkt oss...fast hur såg den storyn ut...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du byter skola, då går jag fan och skär mej, då går jag fan och skär armarna av mej :(<3

2007-05-10 @ 08:21:14
Postat av: avivi!

JAG MEED!

2007-05-13 @ 18:27:20
URL: http://aviva.blogg.se
Postat av: julia

jag med, och jag ska våga

2007-05-13 @ 22:09:11
URL: http://juuuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0