snart sommarlov

de va ett tag sen...men...
idag hade vi klassens dag i vinterviken mycket myys...b klassen va där me så de va riktigt najs...sen vid lunch time så kilade vi över till blommens å kollade på skolavslutning de va lite nervöst men najs träffade jameela emelie lina å alla dom där myys..å så såg jag lintisen å herreminskapare! men sööt va han iallafall! sen så ojojoj men nu..nu jävlar nu bär de av..de som vi har väntat på! VI SKA TILL OLSTORP! ellens land.. MYYS! men jag tror minsann att jag måste kila jag ska åka till mälarhöjden...lat som jag är..mohaha! men hare så gött å nujt av sommarlovet...muuh vi får sommarlov på måndag! SOOOOLOONG SUCKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0