hoppsan kerstin!

sheeeat va jag e dålig på å skriva...
men vi har ju haft oss en heeeeelt underbar vecka i kyrkan..GAAH!fyfan va segt de va..eller de va ganska kul iallfall!men lite segt..å mera blire..på..jervsö va? aah typ!
ååh..massor har hänt..AVIVA HAR FYLLT ÅR!!!å så har de varit midsommar som vi helst inte vill minnas delvis...idag träffade jag massor trevligt va med emilia, jameela vart arg å nlablablblalbab å PÅ LÖRDAG JEVLARS!DÅ ÅKER VI!
JAG Å EMILIA ÅKER TILL SICILIEN PÅ LÖÖÖÖÖÖÖRDAG SHEEAEEAT!å kommer hem...? den 15e..en lördag iallfall...
kommer sakna alla..å jag som hade tänk träffa massor men kyrksheaten tog en massa tid...men jag får väl göra de sen:) men njuta av sommaren de gör vi alla!fast den e lite jobbig ibland..man saknar folk å blabla..typ som just nu...saknar jag massor!fast mest DEJ!
du e på blablablas land å jag vill att du ska komma hemsiki!vi kommer inte ses på huuuuuuundra år...känns de som(a)
å japp om 5 minuter så är vi en dag nämre sicilien naaaaajs..måste fan börja packa å sånt vojnevojne...inte så mycke packning vare..bara 34346456 st t-shirtar alla bikinisar eller nääe de vill man ju köpa där...åå alla skor man äger äh vafan vi tar de sen!
å om ööh..typ en månad så kommre nickepicke hem:) du är saknad buddy:)
jag tror fanken att jag ska sova nu..eller inte jag håller på att fixa Dr. RUTKER...vilket är min ipod:) tror jag ska ringa walle å prata skit ett tag..walle min walle han vare länge sen man träffade..honom måste jag träffa..men imorogmn ska jag va med den aggresiva jameela moahaha löööve:D
SOV GÖTT SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0