gömmaren...

japp där har vi varit idag...de va myys..vi badade å svullade vi ringde runt lite å träffade massa trevliga pöjks! sen så drog emilia å ellen hem å anna julia å jag stannade kvar å pratade med blablabla! sen så åkte vi hem å lämnade anna å sen så köpte vi godis ´å preem där jag å julius är stammisar NAJS! men innan allt detta så var jag hemma sooooov å sen så solade jag å käkäade rulle å kollade på despret house wifes naaajs...alltså de e rätt så korongligt hart jag kommit på massor hit å dit hänger inte rikrigt med alltså! men föfan imorgon är de kyrka moj igen ååh pallante föfan å nu ska vi vara där ännu tidigare än vanligt sheat dom tar kool på oss stackras barn! men nu ska jag å julia sova...eller inte men PUSS Å AUFVIDERSEN!dfgdfg

image28
SÖÖÖÖÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0