sommarlov sommarlov!

de e inte sååå långt kvar föfan..en månad?
idag drar jag till tobilus land å kommer hem imorgon å sen så bär de av till minna på gotland me sandrus erkan å maja:) fet MYYS!
igår chillade jag å frida vid piren å solade me två tjocka tanter...euugh! vi blev...inte bruna!
kilade hem jag sydde upp min kära klänning som jag fick av tjejorna när jag fyllde år! jag ströck den å sen hittade jag "stryck högen" och dök ner i den...ja menar..varför inte...dom blir ju så glada när nån annan gör de för en gångs skull:b anyway any how matulda ringde å jag skulle käka å sen ströck jag lite mera å sen hämtade jag friduu så åkte vi ner till frihem där vi hittade lugg nora å ny blonderade sandra på land å erika å matulda i vattnet!najsnajs juste på vägen ner träffade vi engström hansson ph å felix...de va myys å träffa vissa!usch va taskigt sagt! men hansson har fått måpet den lille pöjken å jaa najs:D vi kilade som sagt ner å jag blev djup inspirerad av noras lugg så jag kilade hem å klippte mej en jag med hahah!:D inte lika gullig som noras men men lugg iallfall:b
näe men nu ska jag nog kila å äta lite frulle bulle å packa lite:)
jag kommer snart tobbe!:)
image32
image33
image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0