länge sen...

jag skrev men men...har inte haft tid! sommarlovet har ju rullat som bara den...å igår så kom jag å emilia hem från två härliga veckor på sicilien!
MEN...skolavslutningen va myys...skulle igentligen på "restaurang";) med de kära muuh crew men joel kom på middag...hugo drog med lite polare å lika så jag så de va värsta grillpartajet i the garden myys! jag å joel hade många intressanta diskutioner om både de ena å de andra om mystiska människor å annat! sen åkte joel med far sin å skulle checka en surfingbräda najsnajs där! jag å tjejorna drog ut å hade de myys...de blev lite konstigt den där kvällen med de slutade med att alla sov hemma hos emilia!
sen så har jag/vi mest chillat runt å badat å najsat oss juste...sen några dagar efterskolavsliutnigen så vare konfa vecka i kyrkan..de va lite smått segt men de va lite kul!
de va första veckan sen så ska vi ju på konfa läger...måste tänka på mina beslut innan de också FeTA NOJJAN ALLTSÅ muuh!

men skit samma...den 29 juni på marres födelsedag grattis i efterskott där du å till en massa andra också men då packades de i husen å dagen efter då de förövrigt regnade så bar de av till flygplatsen där jag såg nanette:)
jag mama papa å emilia va på väg till sicilien naaaaaaaajs!
de va varmt å skönt å en massa italinare i tighta speedos badbrallor muuh inte lika najs...vi blev uppraggade både här å där inte lika najs hela tiden men ibland så;) francesco bl.a!
en dag så gick vi i typ..vatten drag i skit kallt vatten då var alla iförda gummistövel dress som endast fanns i strl. 41 å uppåt både fräscht bekvämt å bablala! FYFAN!
vi hade de riktigt jälva MYYS!
å btw så ska man väl pasa på å gratta alla i efterskott å i förskott typ som...
Love Tobbe linn emil fanny emelie gurra å massa andra å min kära broder om fyller 18 snart:)
å så The Longoria wedding får vi inte glömma duuu som va, 070707 mumma creapy!

å igår var jag uppe 23 timmar i sträck...
vi gick upp kl.03:00 på natten för att komma på flyget som gick kl.06:00 från Palermo, de gick bra åvi doooog av trötthet men de gick! i Milano byter man till stockhoe planet var flyttat så vi satte oss ner å skulle ta oss igenom fem timmar på en härlig jävla flygplats..de gick ganska fort trotts allt! MEN då va planer försenat med 1,40 MYYS verkligen! så ja nästa sju timmar i Milano blev de...sen så va planet segt iallafall så vi kom hem vid fyra tiden muuh men de va solsken i swedala iallfall vi tog med oss de hem! vi kom hem å jag somnade ett tag sen så pratade jag med Tobbe:) sen så åkte vi hem till emilia å fick midda naaaajs!sen så kollade vi igenom alla bilder från sicilien på tv´, heeeela alla båda familjen sammlade för att kolla på diabilder mohaha nääe då de va myys:)
sen så gick vi hem i spöregnet å slaggade...eller inte jag, jag åkte med ragnar så klart å sen när jag ko,m hem föll jag ner i nån typ städmani å städade rummet å grejjer typ!
å idag... så jag har packat upp lite mera sovit varit hemma hos syster min å fått försmå kläder å sen så åkte jag hem å åt scouns med sylt:D sen kollade jag hugo å robin på macken å after shave..de sööög rumpa!
nyss pratades de med tobbe å imorgon så...:)
emeleafiewet
typ katt!

btw här e stövlarna!
stövelpromenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0