"She goes up and down in my heart, turned into jelly beans"

vaknade sent, så skönt!
igår kväll så chillade alla tjejorna här å vi föråt oss på godis å kakor, alla utom sarah, som åt upp dagens middag, hemma gjort pyttipanna!

vi chillade å planerade lite för imorrn, så najs med nytt år! hoppas jag?
just nu sitter mor å syr en klänning till mej, tanken var att jag skulle sy, men jag orkar verkligen inte...å de blir ju alltid lite najsigare när mammsen eller mojmoj gör!
de blir helt enkelt "den  lilla svarta"!



igår åkte olle till åre! LYLLO! men vi å några tjejer ska ju dra till sälen runt sportlovs tid å de lär ju bli riktigt gött!


så snart ären våran tur!
men nu ska jag dra mej, fast jag vet inte vad jag ska göra...hum bara chilla lite kanske...dricka te, beundra min gulliga "the little black" one.
kanske testa lite, den e verkligen söt, ska nog ha mina svarta pumps till(?)
sooo long seeyah!

Kommentarer
Postat av: sandraaaaaaaa

åh nice med sälen på sportlovet, jag kan iförsig knappt åka skidor men det är ju nice med varmchoklad!
hurru, du får ju lägga in en bild på the black one, du kan ju inte bara lägga upp massa fjortisbilder ;) hahahah

2007-12-30 @ 16:48:12
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se
Postat av: svar av dudie:

haha de kommer bilder på the little black one! sandra jag vet att du älskar bilder på mej å mina glasögon å fräknar!

2007-12-30 @ 16:49:49
Postat av: AK

åh dudie dudie min lilla mini me!

2007-12-30 @ 18:55:34
Postat av: Rebecca

Aah, ines vem ska du till sälen med ?:O avis ^^

2008-01-08 @ 20:31:34
URL: http://Thorneus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0