mitt i natten...

sen sist jag bloggade har jag druckit tee, chillat, sytt!
sytt hugos å maries fést kostymer, Hugo & Hugo-Lina, en grön klännig till marie å ett par härliga hängselbyxor till hugo, dom va så söta så!
sen sydde jag mej en tub-topp/klänning ttillmej själv, med kineser på typ, den e fin!
sen kollade jag på idol, NERDYYY!men vafan man måste ju, å AMANDA GÅSHUS, MARIE SÅ HIMLA BRA, andreas...jadu, du va duktig!

mina fredas planer gick åt spillo eller hur man nu säger...hade värsta partajj på g, men jag är ju sjuk, inte så bra å för andras hälsa! vi tar nya tag imorrn!
jag å lisalouh sitter även å duskiterar att hennes bror är väldigt snygg, eller jag tycker ju de dårå, å yeah "åh du inès, HAN HAR KEPS!" plus i kanten baby!
men nu skajag bege mej mot min säng, GONATTER!

dudie säger:

ååh myyys!

Olle Bull säger:

mja om du hadde vart här ja (=

dudie säger:

=)

dudie säger:

då hade min bollie babie blivit sjuk

Olle Bull säger:

nä tål sånt

dudie säger:NAJS!

slutade mitt inlägg här men nu kommer dom igen, agnes älskar dom!

Namn:
inès
Kön: fille tjej femme

Ålder: 15

Längd: 148
Smeknamn: kärt barn har många namn!
Hårfärg: mörkblond
Ögonfärg: grön/blå

Har du någonsin
Ätit sushi: ja å de e äckligt

Varit ihop med någon som varit otrogen: nej..?
Klättrat på berg: jag är bergsget!
Sett vita huset: yes

Antingen eller
Kallt eller varmt: gillar varma sommaren men vinter har snö å då  måste de vara kallt? gills den?
spets eller satin: vet inte, båda e fint...eller aah fint..
Svart eller rött: både och
Regn eller snö: SNÖ!
Rosor eller tusensköna: röda rosor
Vår eller höst: vår!
Matte eller engelska: ENGELSKA for fucksake!(se mina engelska kunskaper där tjuhuu!)

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: japp!
Vet den om det: ööh..aah tror de...
Vad tittar du på hos en man: mycket! men en snygg kropp är ju inte fel, ögon hår osv...


Inom de 48 timmarna
Kramat någon:
många!

Bråkat med en kompis: stay out of it

Gillar du att:

Ge kramar: oftast ja
Ge massage: näe, jag vill ha, men joss ger ju alltid tillbaka mohaha!
Gå promenader i regnet: sen kysser ni varandra intimt under ett träd! nää men de kan va myys!:)

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: jag...va i skottland tror jag?sen seglade jag va på gotland chillade me mina HOOOMIES gjorde massor me skåjj!
Svär du för mycket: fan heller!(hoho där va jag kul)
När duschade du senast: igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: persiko färgade trosor
Vilken låt lyssnar du på just nu: Amanda Jenssen, No one från idol (TÖÖÖNT)
Vad är bredvid dig just nu: katten ligger på golvet
Saker på skrivbordet? papper pennor kamera hörlurar ipod toarulle telefon mobil åmasor me skit!

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): vitt trä bord
Vad var det sista du åt: de va så länge sen...
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: nån jag vill göra det med!
Har du en lavalampa: det är omodernt! hahah nääe tyvärr dom e så häftiga!
Hur är vädret just nu: ganska kallt å ryggigt! höhöh
Vad gjorde du igår kväll: sydde sydde å sydde va hemma från skolan, stackrs mej som sjukling är!
Vem pratade du sist med på telefon: tobbe
Vad gör dig glad: massor, kärlek kompisar massor massor!
Vart skulle du vilja du åka: Indien å tillbaka till my VEST INDIA!
Vill du ha barn: ja!

Vad ska dom heta: dom e hemlikstämplade, men tobbe vet! mohaha!


Kommentarer
Postat av: Marie

tack gullunge!

2007-12-01 @ 22:23:55
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0