lever för loven...

lördagen var naaaaaaaajs, vi va hos sarah å chillade gärnet å hade de myys, sen droppade viktor staffan biffen å typ nåra mera in, jag å magda va osociala å satt å söp i badkaret höhööh!
men de va najs, sen chillade vi lite till å lite till dårå, sen  kom lisa å chrisse å vi chillade typ ännu mera, sen tröttnade vi på å chilla i badkaret å me dom, så vi drog oss till östermalm men vi kom bara till lisa, men de va najs, sen prov låg jag adams säng, alltså lisas  bror, han säng va naaaaajs å luktade MAN! å snygg  e han också så  jag passade på å skriva ett litet personligt meddelande till kära adam, så la jag det på kudden å där blev det kvar, skulle ju inte bangat på å se reaktionen...hoohohoh!

sen va vi där sen tog vi bussen till hornstull å tuben kom å 22 minuter å jameela stog inte ut så vi gick över liljeholmsbron, JOBBIGT! å jag skulle ju till 133 bussen mot EKENSBERG, (riskabelt!) för att sussa hos magda...de va mörkt kallt å läskligt, eller njää...lite typ..
tog bussen till gröndal å chillade å där stog magda å väntade på mej så gick vi hem å softade å snckade hela natten, vi käkade choklad å pratat om världen typ...!
sen vid tio i sex slocknade vi båda...lång sov söndag tänkte vi, men ICKE för tobbe ringde vid halv elva å väckte oss, BUHUUU!men de va najs iallafall!

vi käkade frulle till typ sex tiden sen vid halv sju snåret tog jag tvärbanan hem, våldgästades av dellen dou å vivvi treeeeeeevligt, dom hade jobbigt, HURTIGT, men jag är inte lat, jag ska minsann jobba hela helgen inklusive fredag, å på fredag slutar vi ju fan skola, faaaaaaan va najs!
längtar som tuuuuuusan, å aggie den lyllisen ska till funäsdalen. Jag är avensjuk!
men jag å magda å brudarna eller vilka de nu e ska ju till SÄLEN!NAAAAAAAAAAJSIGT VÄRRE!

imorrn ska jag hemsi pemsi till aggie å vara snäll å duktig, trevligt, pappsen fyller gubbe. men de ska bli najsigt, värre. Å ikväll kommer bror hem från tyskland, fan va gött alltså. hoppas på juleklappar TJUHUUU!
fast de värsta är att jag inte irkrigt önskar mej nånting, eller näe de VÄRSTA är attt jag inte köpt en ända, måste shoppa på lunchen på fredag vojne vojne! "det löser sej, det gör det alltid, jo de kommer fixa sej till slut" jasså?

men nu ska jag nog dra mej, för jag har tröttnat på å häcka framför datorn, å inget plugg har man heller, fast om jag hade haft de så hade jag ändå inte gjort det!


oroligt värre, men diggar icke tillbaka kaka leken, den e liskom fett effektiv!

sen kom jag på, en julklapp...!den funkar inte för mej men kanske för nån annan?

kan inte just gökboet, gillar inte riktigt just den, men annars är Bounce toppen, tillome som dans parterns, eller hur cipy å charlie? hohoh
eller för den som inte visste,så ja jag har en karriär inom baletten, tjuhu de va oväntat, HA!
petter å lotta på operan
och petter å lotta eller även nötknäpparen är as myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0