juldagen

i did huged you, i told you one of my deepest secrets, i acually did cutted your hair with a kitchenscissor, we laught togheter. and then one day came and you did messed it up. but we kept going, and then the day camed again. and now, here we are, without etch other...but that's how life is! keep on marching! or?

juste mina julklappar va as najs; ny LUR halleluljah! räknade 13 nya trosor, å massa andra underkläder, foundation, body lotion, parfym, anna sui, kläder bl.a nya jeans? t-shirt som hugo hade gjort å skrivit dudie på,å ett svart linne och, pengar och en shopping runda me mojmoj, myys! och massor me dyr å god choklad, bra för "trevliga veckan!"

sitter här å chillar me en ost macka å lite fruktsallad som frulle.hela familjen är i katolska kyrkan men jag hoppade över den, kommer ändå bara somna där å de e så obekväma bänkar där så, nääe!
men när dom kommer hem så kommer också anna å barbro, myys!
ännu mera svullaaaaaa!
but i don't have any appetite...but skit samma!
imorgon ska jag nog in till stan å chilla, följa med? och så äre middag hos grannarna inte imorrn men typ på torsda å sen så ska vi dit å dit å dit, mycke ere så här i juletid!
därför ska jag nog dra mej från datan å chilla runt å mysa me min kissekatt!
PUSS!

image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0