JULAFTON!

idag när jag vaknade var det julafton, AWSOME! men vart e snön? skit samma de e julafton!
snart ska jag nog iväg å träffa jimmy å byta juleklappar, fast jag glömde hans på jobbet förlååååååååt, men de e ju jul så han har säkert överseende för denna lilla insident, tjuhuu!

och som varje år KALLE ANKA, jag sätter nog inte in nått klipp för då har man tröttnat innan han kommer på teve kl. 15.00, men Karl-Bertil Jonsson som Arvid envisas me å läsa varje år för oss, å jag å Love som tävlar om bäst repliker, eller aah, den som kan mest utan till, fast love kollar ju på internet så de e fuuuusk! FUSK FUSKIS!


här får ni lite karl-bertil iallafall, hoppas de e rätt..typ...eller så kollar ni in sandras blogg, hon har också den, vi delar liksom, de e ju jul dårå! hoho
snart kommer storasyster över å sen kommer grannen lasse, trevligt trevligt, sen när mojmoj å moffa kommer över, då äre typ kalle anka tid ellre nått sånt, å sen kommer tomten, haaaalleluljah!
ska nog gå inann jag spricker av förväntan, men de måste nog bli mörkt ute för att jag ska trilla ner i den riktiga julestämningen!
sååå...God jul å trevlig kväll folks!
pssst...missa nu inte kalle klockan tre å Karl-bertil klockan, 19.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0