ett år äldre ett år klokare...wipped cream or chockolate sauce?

hoppas på ett bra år, men de nya året ska ju firas in me mina käraste vänner!

love har just fått veta att min moffa heter lars men kallas för lasse å han e lite smått avis i smyg, men psst säg inget! han blir så ledsen då! för han moffa heter kurt å e rädd för bögar!
sen kom vi även på att vi såg svampbob the movie tillsammans å de va najs, sen så tror live även att Pledge this me Paris Hilton är en porrfilm, mycket lustigt!
sitter även å diskuterar med anna att jag e grym å med eric att han vill kröka asset av sej, trevligt, å olle e bah typ najs å han ska till åre å dudie e avensjuk!

igår chillade the three chillers å kollade på buffy, så najs! vi e typ bästisar nu, jag å buffy alltså!

vi har kollat på buffy heeeela dagen, eftermiddan förmiddan?morgonen kvällen, hela natten!
kan de utan å innan till! ohoh! kunde knappt gå ut själv i mörkret...drömde nog tillåme fan om buffy, eller spike? but so...now i'm stucked!

myyyyys myys å åter igen myys med dej!
sen kom den tragiska stunden när man va tvungen att åka hem, åhnej nej vill inte!

dansen va iförsej najs, haha!
när jag kom hem va syster här å hade nya skor, hon har ju bara typ 234965654y765896935 st...så de skadade ju inte me ett par till så de e najs!!!sen kom pia å mark över på middag, najsigt massor me engelska så de e najs! sen så hade jag å anna djupa konversationer, om livet å sånt trevligt å jobbigt på samma gång, sen pratade jag me olle men nu kilade han, så iallfall!
på månda äre nyårsafton, sheat alltså, försöker föreställa mej en bild, om hur de kunde va...mysigt! för...
ibland säger de bara klick
så de så! men å andra sidan så.... ?
huh
jag vet inte, jag överlämnar de åt din kära syster för tillfället faktiskt, blir bättre så! och åå nej nu börjar love diksutera AVI-index med mej åh nej, bäst å gå å lägga sej illa kvickt!
så...gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0