du måste städa, diska, å blablabla!

det innebär med egen lägenhet å såååå mycket mera. jag va avundsjuk på emil som bodde ensam men matilda förklarade snabbt å kort att de va inte så kul som man trodde, haha!
jag chillade å sov till typ tio, kände att jag kunde skippa, "The day after tomorrow" de e inte rirkigt min smak, så jag sov istället, rätta takter!
chillade på bilden å va trött men de funkade! sen vare lunch, kebabgryta, den e fan god! sen sprutade my ut vatten genom sin läpppercin de va skåååjj å niklas vart mycket farsinerad å my kom på den briljanta idén om att ta pengar för att man ska få uppleva fontänen SÅFT!
sen chillade vi å sen drog jag till midsommarkransen där emil bor å så mötte tobbe mej vid tuben så drog vi till emil där matilda även infann sej, treeeevligt!juste brevid emils port så äre MUFFINS FABRIKEN, STOCKHOLM! naajs så vi köpte muffins, äppel/kanel och mintchoklad, å en liten tee!
drog upp å kollade på teve å chillade gärnet! sen blev de lite för mycket av det goda, men de tar vi en annan gång!
ska kila tillbaka till teven å kolla på Fucking Åmål som jag också lånade av aggie baby!
å snart äre lov å helg, fan av gött! men mest gött me lov....JUL! å jobb...blää men de e najs!
ska nog även ta mej en kopp te till, för min nuvarande kopp e kall å smakar snopp!
muffins
puss å gonatt typ!

"vill ju liksom bara ramla in i din famn och kyssa sönder dej"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0