du kommer inte sluta läsa min blogg bara för det, jag vet de...jag känner dej!

OKEJ, PANIK I BOLL HAVET!
jag älskar andra avenyn, men de här har gått över styr. aight najs att de inte har jul uppehåll, MEN DOM KAN JU INTE TA UPP TIDEN DÅ SVENSSON SVENSSON SKA VARA klockan åtta, på ettan. som de alltid har varit, vafan, skärpning nu, tänk lite på traditionerna nu SVT!

nu sitter jag här å tråkar, väntar på maten tjuhoo! tomten har redan varit här å dumpat alla våra julklappar, jag fick massor, så jag orkar inte skriva de mohaha!
men fick iallafall min efter längtade mobil som är några inlägg nedåt, Nokia 6500 slide, NAAAAJS! måste nog ge den lite mera kärlek än vad sven har gått genom åren, haha! å dessutom så tycker anton den e fancy! HA!

så eftersom jag tråkar å de e inget kul på teve å jag orkar inte vara social för jag e mätt på godis så chillar vi vid datan å ger agnes en lite julklapp!

1. Pierca näsan eller tungan? nej men gärna hakan...
2.Vara seriös eller rolig?  kan va bra å va både och typ...
3. Dricka röd eller grön mjölk? GRÖN
4. Brinna upp eller drunkna? inget alls tack
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? päronen

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? tycker om många, eller menas de på kärleks fronten?
2. Sol eller måne? månen är cool, fast solen är skön..som ellen utryckte det...
3. Vinter eller höst?  vinter helt klart!
4. Vänster eller höger? mitt högra ben är opererat så jag hoppar nog på de vänstra i enhoppnings tvälingar!
5.Soligt eller regn? SUNNY BEATCH!
6. Vaniljglass eller chokladglass? vaniljglass å varma hallon, som i eva&adam, thihi

OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 18.21
3. Fullständigt namn? Inès Clary Christiané Charlotte mini, säger inte mitt efternamn så de så!
4. Vart vill du bo? i paris me min kära släkt!
5. Hur många barn vill du ha? två-tre?
6. Vill du gifta dig? jag vet inte...gillar inte "grädd"bröllop,men ja vi får väl se!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? ruuuuullar
8. Har du ätit sushi? ja å de smakar bajs!
9. Favoritglass? ben&jerry´s
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? typ sisådär 8 st
11. Humör? trött å glad å harmonisk

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? nepp men massor me pussar på kinderna
2. Sjungit? de gör jag från när jag går upp tills jag går å lägger mej
3. Blivit kramad? maaassor
4. Känt dig fånig? njä men de e jag aldrig för jag e en coool kise!
5. Saknat någon? jaaaaaa ååh!
6. Dansat galet? jag å moffa shakar loss på julafton!
8. Klippt håret? nja klippte luggen lite imorse
9. Gråtit? neppski!
10. Ljugit? nej
11. Blivit kysst? näe, men snart kanske? om nån dag? thihi

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? typ...
2. Har du en hund? en kissemiss
3. Tycker du att du är attraktiv?  aah föfan alltid! host host...
4. Sover du helst själv eller med någon? med någon mysig
5. Tror du på spöken? ibland tyvärr...

sådär godjul agnes å hoppas du gillade de...fast om jag känner agnes rätt så har hon redan stäng ner min blogg, haha! ska nog gå ner i köket å cheka maten, jag sitter här i mina julklapps trosor å min julklapps tröja som de står dudie på som jag fick av min broder, yhee:)
vi hörs väl senare typ..glad påsk!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

ouuu najs med mobilen du!
själv orkar jag inte bry mig om varken svensson svensson eller andra avenyn, så länge karl-bertil går på sin vanliga tid! (19:00-19-25)
fin lista handlar den om vad man ska göra nästa år?
så tolkar jag det med min luftiga hjärna iallafall ;)
GOD JUL INES :)

2007-12-24 @ 21:29:18
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0