"chillar på en mandarin som e stor som min pung"

de va ett fint citat av min vän jimmy, å den e huge!

dagen va najs, missade ganska många lektioner, men inte gympan, den va najs, jag my reggae-man-axel johnne å christopher spelade kung, de va skåååj! sen hade vi lunch, drog hem doctorn, sen musik, sen kilade jag å patrik hem till honom å käkade oss mätta, sseeeeeeen
gympa uppgiften, jag fick migrän å dog men de gick över å vi blev klara, efter de drog jag hem till joel, å drack tee, turkiskt äppelte faktiskt, riktigt gööött, sen så joinade sandrita lilla tullisen som va sjuk å mosig!
sen kom love hem å plundrade alla kära barnens choklad kalendrar fyyy!
sen chillade vi runt å sen dansade vi bugg till leende guldbruna ögon, fan va gööt!

sen gick jag ner till patrik för å hämta min moppe, försökte få igång den i en halv timme, ringde ett desperat samtal till tobbe å va arg å ville ja råd men de fanns inget jag kunde göra så jag blev arg, sparkade å svor ringde till joel å den fick sova i hans garage tills imorrn!
men vi fick oss en trevlig promenix å han gick hela vägen hem med mej, gentlemanligt!

så de va ju inte tråkigt å gå hem iallafall! när jag kom hem va maten klaaaaaaaar, rostbiff å potatis sallad´göööt!
sen kom far hem från jobbet å vi diskuterade viktiga världs ting! typ...
å nu sitter jag här, chillar, borde vara stressad eller njä men duktig å plugga men jag e inte duktig, så de här kommer gå åt faaaanders! tjuhuuu! måste städa lite också, fixa tvätten!


juste mina fräknar e borta nu, söött, tobbe hade lite bilder när dom fortfarande existerade så enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0