the way you make me feel?

nästäppa, feber, halsont
jag är sjuk!
image325gullig
(dagens då; egensydd skjorta, strumpisar H&M gissar jag, aa klänningen å olles halsduk
lite synd bara att den inte luktar olle fortfarnde de hade varit mys!
och olles "lördas oufit" beiga chinos från Levi's burton mössa å min Peak piké mycket snyggt där me den tighta tröjjan riight?)


jag har klantat till de...ganska ordentligt..helvette!
dagen av seg å 'Charlies änglar' sög de va mys...
imorgon väntar andra delan av nationella proven...kan inte påstå att jag längtar usch å fy. så de e nog bäst å dra sej mot sägen med en kopp te, duntofflor nässpray å näsdukar å kurerea mej!
gonatt!

Kommentarer
Postat av: jamie

Inés du gillar att lägga ut bilder i din blogg där du ser sådär längre ut än vanligt va?haha bazzzzz och fett bass att du är sicking men ihelgen ses vi älskar dig KORTA jävel:)

2008-02-07 @ 16:00:56
Postat av: Anna (syster)

hej dudie!! miss ua!
det är fan långt tills vi ses asså.. :(
Saknaru mig rå? ;)
Pöss åöss

2008-02-07 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0