8 october

yeah, måndag igen dårå sista veckan innan två veckors prao å sen så äre Paris.
idag hade vi gymnasiegrej me mariette, de va trevligt jag kom försent som vanligt, sen så hade vi franska prov, uppsats skit typ, sen så vare svenska uppsats å sen så vare engelska, kollade på film å diskuterade helgen me carli boy! på lunchen lunchade jag eller om nu heter så, så pratade jag me maja å thess de va myys, mest me maja, vi diskuterade kärlekslivet som är hårt förtillfället!
sen så kollade vi på film på engelskan jag kanske skrev de?den va konstig å jag fattade ingenting så niklas förklarade fett osammanhängande men de va trevligt, sen så hade vi syslöjd, jag hade glömt broderiet hemma så maggan skickad ehem mej för att hämta de, sagt å gjort så åkte jag hem med ragge å skulle låsa upp då jag insäg att jag inte hade några nycklar NEEEEEEEEJ!jag dööör jag döör å kissnödig som fan va jag också fankeeeeen!nått öppet fönser? extra nyckel e borta! jag puttade lite på alla fönstern å ett va halv öppet me en barnspärr, hugos badrummsfönster, jag tryckte in en pinne å försöka få upp den men de gick inte jag höll säkert på i 20 minuter, jag argh kissnödig å stressad, de e fan inte kul dom kombinationerna jag sprakade å sprkade men va fett rädd att glaset skulle krajja å grejjer så jag gick över till grannen min som har byggarbetare å grejjer hemma, så frågade jag efter en såg men snubben som kunde "lite grann"svenska fattade ingenting, han va polack de va nästan så jag hade lust å slå en pling till adam eller robcio, men näe, cashen på luren existerade inte! efter ett tag fick jag en såg å så sågade jag upp fönster spärren å klättrade in genom fönstret, snubbe frågade ja va hette å så aah sen så frågade jag va han hetteå han hette typ camill eller nått jag ba ööööööööh okej trevligt, sen frågade han hur gammal jag va å ja jag e 15 du då? han va 20, efter de sa jag aight have a nice day så sa han yeah you to young lady, wanyway you are very beautiful inès, du can komma forbi å borrow   some more letearur! jag sa typ höhö öh tack å adjö å hare bra kompis! feeeeeett me pinsamt, iallfall så släppte jag ut katten tog mina grejjer å åkte tillbaka till skolan han vara där i typ tio minuter men de va värt de! sen så åkte jag hem å kollade på tv å käkade lite, sen så snckade jag me tobbe  å sen me chrille...

har ju inte bloggat på några dar men i fredas, va jag hemma hos thess å kollade på premiären av High school musical åå den e så myysig! vi käkade pizza å svullade å va allmänt känslosamma me filmen, sen så ringde tobbe å jag drog hem till honom för barnvaktning till nellie TJUHUU! vi käkade tacos å tobbe fick hela tacon i fejsen han va fett me glad på mej efter de, sen så kollade vi på film å käkade godis å myyste, sen så sov vi...bara...eller?;) juuuuuuust kidding vi kollade på offside den va skåjj, på morronen berättade nellie om sin hårda morgon när hon inte kunde sova å så gick hon på toa å så blablablababla å aah typ så, sen så badade vi å pratade lite,  pratade om sånt som e jobbigt, grät faktiskt en liten skvett, men de känndes bra, kan göra allting me honom, kan va ledsen å glad å arg å lycklig, allting! han e världen bästa kompis å världen bästa kille, de tycker ju chrille me;) sen kollade vi på förorts ungar eller tobbe gjorde de medans jag å nellie stekte pangkakor, massor massor, sen så ritade vi me sylten på pangkakorna, gulle dej!
sen så juste, efter pangkakorna badade vi, å så skit samma, vilken ordning de va i, men sen så målade jag å nellie i hennes målarbok å så myste vi lite å sen så va jag tvungen att kila hem sen så kom agnes pagnes på midda å vi va fett trött å vi käkade godis å kollade på The notbook, den så jävla bra å så MUMMA! tror jag har en bild ska kolla, se där hittade två stycken tillåme!åå den e så bra å dom e så söta å han e så jevla snygg!
 the notbookif you...

i söndas pluggade jag lite, inte alls typ de gick inge vidare orkade inte å jag fattar ingenting, sen åkte jag till älvsjö å träffade tobbe vi bråkade lite innan för han va dum! nej de va inte jag som va dum, de va han!iallfall sen så träffades vi å åkte till handen å sen så tog vi bussen till torvall å gick igenom SKOGEN CHRILLE för å hitta till hallen, skogen bestog av typ 3 träd, fetaste bushen alltså! vi satt där å chilladeå kollade på matchen clås blev petad från matchen å fick sitta på bänken hela matchen tyckte fett synd om honom, å argh vart han, höhöhh!sen så åkte vi hem me massor skåjjsiga foaks chrille spanade in en brunett på tuben å lblablbalba sen så åkte jag hem å kollade på tv, andra avenyn!eller jag kollade på datan men iallfall! imorrn så äre franska igen, å utväcklingsdokument, å gympa, de e de enda som e kul på tisdagar, dom andra lektionerna suger arsle! å sen så äre sång, skåjjskåjj, me vivvzahn!sen så måste jag väl hem å plugga på matten å massa annat skit å så måste jag göra klart no labben, toilus skulle hjälpa mej, ÅÅH GOD BLESS YOU! men matten ja vettafanken va jag ska ta mäh till jag har inte lyssnat på lektionerna pratat eller sovit, usch fattar ingenting de här fanken inte bra! olle försökte förklara lite för mej idag, men de gick inge bra, han skulle förklara hur man räknade ut en rabatt, nej jag e inte helt retarded men jag komer bara inte ihåg, olles förklaraing va ännu mera komplicerat å han förklarar bajs dåligt, han förklara hur han tänker å sen skriver de. säxi mama 
här ni mattesnillet olle, frågan va, du har 1239 spänn ungefär å rabatten är 25%, han svar å uträkning var
25% rabatt är ungefär 320 spänn så 1239 - 320= ca 920 späänn, va ska du köpa du gullet?;)
aah fett me skyrre, fattar AS BRA!så ring olle om du behöver mattehjälp, 0732562780!
men nu, nu ska vi njuta lite av high school musical 2, njut av skön sången!!!!
 

som en avsluing, nummer ett, jag önskar mej en PUCKO tröja en svart eller brun så skare så pucko!
nummer två, fanken vamycke snyggingar de finns i franska skola, kollade brors skolkatalog å herrejössas va mycke cuties! ADJÖKENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0