lång fredag

å då menar vi inte långfeda på påsken utan världens längsta freda å hemkunskap, som max sa, "fan harald känn på mej, ta på mej har jag fever så jag får gå hem?" men nej max hade inte feber, olyckligtvis!
skolan va ingen höjdaren den va seg, men lekrionerna gick ganska fort ändå, redovisningarna på engelskan om våra praoar, gick ju åt skogen iåme att jag hade glömmt pappret hemma å gjorde stöd ord dirket innan å jag pratade om väldigt osammanhängade saker men dä ä näääjs!
på so.n, om veckans nyhet blev de fetaste diskutionerna, de e ganska kul faktiskt! jag marre å julia hade veckans nyhet btw sådär!
sen så aah, äcklig lunch, tomatsoppa me mackaroner, ingen hitt inte!
men vi fick tee på hemkunskapen iallfall, de va tipptopp för halsen!
direkt efter skolan åkte jag in till mariatorget för å möta mor å bror för sedan bege oss 30 meter bort till tvåpalatset där de va Filippa K urförsäljning. den va najs, jag köpte ett linne å en kofta!
efter de kilade vi till en näääe marie kanske läser min blogg, näe de e hemligstäplat sorry dude!
sen kilade jag å hugo hem till pappsen som hade slutat jobba å hade gjort mat till oss små hungriga barn, medans mammsen va på dansesns hus eller va de nu va me bisse mycke trevligt hade de varit!
JUSSIe
SUNSHINE!
eftermiddagen ringdes de till jossan både kollade på idol men de avbröts, ragnar måste hämtas vi skolan så vi tog tuben EN station till da mälzide å hämtade honom å kilade hem å gjorde varm oboj me skummadmjölk(?)
kollade på idol å fredag hela veckan å myyste i soffan å babblade på å de va riiiitkigt myys, sen vare utpressning på massage, de blev en varsin kli på ryggen jossa fick 30457593 minuter jag fick typ två!
sen insgå vi att de va sen(?) å både sov typ så jossa kilade hemmåt å yeeey
imorrn är en ny dag som olle brukar säga! mycke han brukar säga haha!
http://freeride.se/video/skimboard-dvd-trailer/
hoho den e bra den där trailerna, klick on it and you will have a smile for the rest of you day!
godernatter!
image65

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0