idag igen...(måndags)

jajemen så va man sjuk idag me då, KUUUUUL! sutch a experience everytime! lider av 37 gradig feber, mohaha nääe men snoret rinner jag hostar konstatnt å nyser stup i kvarten!
jag har bara sovit typ hela dan, kollat lite på andra avenyn, missade de igår, så tog igen de idag, plus dagen anvsnitt, rikrigt bra sysselsättning när man är sjuk!
igår va jag på juxens innebandy matcher, treeevlans, första matchen såg jag typ 5 minuter på men sista matchen på kvällen såg jag nästan hela, å då va linda me också vi hade de mycket trevligt, spanade in söta pojkar å diskuterade my love just behind me!
så säger linda: jomen alltså han ser ju bra ut...
jajo han e ju inte ful precis
njöö
HAN E SÅ BARA SÅ JÄÄÄVLA SNYGGG!!!
sen så skulle linda förklara vad en balja va, å linda blev helt bestört när hon insåg att jag inte visste va en balja va, så hon började förklara, men min tanke var inom bollsport, men linda visade å förklarade va en riktigt bajlva va, en såndär som man häller vatten i! ja, linda överträffar sej själv å e lika blon som hon ser ut! gulle tullan!
sen kommenterade hon även dannes?ankrumpa å insgå snabbt att de va hans mamma hon delade bänk me...ajaj!

föresten, inget ont om filmen "gosskören" jag hade fördommar, lyssna bara på namnet, gosskören...den kan bara inte vara bra, herrejöstaness de e bland dem bästa å mest sötaste filmerna jag sett!!!!image70
image71
you just gotta seeee it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0