What if I told you It was all meant to be?

mmh...tänk om de va de, men så vare inte, går dagen va najsiga på dan, jag frida julie å aviva drog runt i stan å gjorde fynd..eller aah typ, sen så drog vi hem till mej å julius lånade lite kläder, käkade middag, sen drog jag till ellen, eller till konsum, de skulle handlas lite "myspys" som max utryckde de hela mycket najs! träffade odd inne på konsum sen så drog vi hem till ellen åh...ööh shottade lite, mycket?lagom? sen så blev vi uppraggade å eller rinte men vi drog hem till johan där de va partaj, festen va död när vi kom å de blev värsta RÖJET NÄR PARTY INÈS KOM!, fast den dog väldigt snart igen för jag gick...eller VI gick....alla va ganska dragna rätt så boring, eller alltså vi va inte draga, jag frida matulda ellen å aviva, så vi drog vidare drog till tuben å lämnade ragnar där, vi gick förbi pärlan där vi blev uppraggade av, martin, jimmy?tobbe?greger? vettafan va dom hette, dom bytte namn hela tiden, sen kom två dumhuvuden jimmy å blablablaaa, sen så kom emilia å sandra:) vi satt där å hade najs:b sen så skulle vi på fest hos? Abbe?vi drog runt me några flummare i snckade på å vi satt ner å vi stog upp moahah!nämen aah de va trevligt!sen insåg vi att klockan var mycke å vi ville inte gå längre så vi drog hem, å då kom ändå jimmy med ett järnrör som vi inte ville vara eventuella vitnen till så vi drog hem å soooooooooov!
å idag äre Nrj in da park! najsnajs!
AUFVIDERSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0