you give me feelings that i adore

puuh jag kämpar på med min balklänning å de går som enligt planerat...
jussie va här idag å vi fikade eller ja, käkade ost. GOTT!

oh så tjusiga bilder...
sexfemfyratretvåett
uppifrån å ner...
over size halsduken som mammsi har stickat till lilldudie!
vit t-shirt cheap monday
svart kavaj Tiger of Sthlm
svarta jeans också cheap monday tjoho!
svarta lackpumps, från London

ska nog gå å göra mej en kopp te tjingeling!
de e väl ingen som har missat att London Fashion week har börjat va?
image349
(bilden är tjyvad från min vän erika)
gillar den här kollektionen av Luellas den e naajs å söt å typ blommig!

Kommentarer
Postat av: erikan

Yo!
den där "London Fashion week" bilden har jag Photoshopat, haha va kul!

2008-02-11 @ 22:54:53
URL: http://erikajohanssons.blogg.se
Postat av: Lina

din kavaj var jyst!

2008-02-11 @ 23:21:02
URL: http://Harligdagformjolk.blogg.se
Postat av: Vanessa

men GAH! I Love that outfit kiddooow ! :)

2008-02-13 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0