torsdah

jag trodde vi började klockan nio så jag sitter här å bloggar å kommer till nästan lektion bra där! idag på gympan ska vi orgentera bläääääääää de suuuger men snart äre inne gympa va?
men sista lektionen är musik iallfall halleluljah halleluljah!
igår går pratade jag me tobbe i telefon i flera timmar, de e alltid lika myys:) igår va olle mycket stolt över mej, mitt i all stress för att hinna upp till simpson så snubblade jag på tröslen å på katten näästan typ så jag hade tandori kycklig över hela mej å golvet, olle var stolt och så trillade jag ner från en klätterställning också de va också en upplevelse de...skit samma, vi kom på att vi skulle bygga ett hus, som ska ligga nära bergen så man kan åka skidor å snowboard, en stor fet balkong runt hela huset ett fint skorssten stavas de så? aah men så skare va sol å snö inprincip hela tiden, aah de här är ingenting vi inte kommit längre me nejnej vi har redan skissat upp hela huset tillåme ritat in vart mina skidor å hans snowboard ska stå och att solen skiner å att de e mycke snö, själva materialet på huset tänkte vi bygga tillfälligt i kartong å karlssonsklister!
sweet bull
i måndas va jag micke patrik å bull i stan å lodade runt de va riktigt trevligt,
ja men titta patrik där bakom kom me på bilden också i sina gay oranga skidbraller...
olle big(måste han också heta olle?) i affären hade inte hitta nåra skor till mej men vi hänger inte läpp för de inte jag har ju fått röda å bruna låga converse naaaaaajs! mammsen kom hem i måndas också de va myys, fick massa saker å trevligheter, fast bäst av allt va att hon va hemma:) i helgen äre cykeltävling vid cykloteket typ, sen så äre red bull tävling där olle å patrik å typ micke ska åka jag kommeeeeeeeeer i keep an eye on you, eller inte dårå men iallafall...!oouh by the fuckin way så har dom byggt en skaterap i våran skola, i trä...sådär...trevligt!
sen så, hur äre läget? jag vet inte...själv? eeh aah...precis näe men kära vänner å bekanta nu tänkte jag rusa eller åka till skolan me käre Ragnar, aufvidersen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0