fredag

va i skolan spydde gick hem...eller tvärt om, skolan gick hem spydde myys! sov vaknade drackvatten också trevligt, jag har sytt en väska, en rutig ganska sööt. nog om detta, finns de nån buss till sjärhov stjärhov eller nått sånt, undra de ja, igår åktejag å julia in till odenplan där julie köpte ett par pums, typ som mina fast silvriga super sööta!sen så tog vi oss en fika på cooooffeeéy by george, sen så räknade jag ut att den där blåbärspajen jag åt kunde ha gått till en tank till moppen som skulle behövts mera än en blåbärspaj men that's life!
på söndag ska jag fika me emmsi de ska bli super duper myys, om jag å bullz inte drar till landet imorrn eller nått sånt, men troligtvis inte, men då blire en till blåbärspaj säkert höhöh :)
seeeeeeeeeen, moppe till gnesta å sen 3 mil till, nja de funkar nog inte me moppe njä de e ba å lägga ner typ, okej from da bigining, hur gör vi nu då?
men nu ska jag bege mej ner till köket en varm macka kanske?
seeeyah foaks!

BULL
yes vi vill ha snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0