grå måndag...

kommer aldirg på några snitsiga rubriker, men de får gå ändå! den här måndan va ju ganska grå, nästan lika grå som AnnaPickans klänning, fast den va ju lite mera grå rutig men skit samma!
måndagar är alltid sega, de händer inprincip ingenting, å jag är ledig imorrn å på onsda!
idag när jag va ute å handlade lite till butiken så kikade jag förbi Aviva på body shop, de va najs de luktade gott men de gjorde inte aviva, juuuuuuust kidding hon luktade rosor å viol! idag har jag å AnnaPickan å Hanna lodat runt inte så mycke kunder men de va skåj ändå, Hanna gick runt lunch å sen så kom Therese-Louise å hälsade på som vanligt på måndas kvisten de va trevligt! de visade sej att hon är lärarpraktikant på min kompis skola coool!
jumie skulle kommaförbi idag men icke, för tjockisen somnade de va kärleksfullt av henne, men de blir en fredas fika me henne å kanske lina, myys!
imorrn är jag ledig, vet inte riktigt vad jag ska göra, de finns ju inte som många hemma, jobbar eller är i skolan, kanske umgås lite me mammsi?
eller gå på bio?senast jag kollade på bio, var inte så jätte länge sen iförsej, såg Shreek the third den va sjuukt bra eller hur?
idag diskuterade jag å AnnaKlara nicknames, smeknamn, från kompisar å päronen osv, eller föresten jag orkawr inte skriva de de tar sån tid, men vi båda hade många hahaha!
ska nog kila nu, puss å hej!
broder
lööve yah cräcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0