5 oktober

fredag, vi slutar alltså så himla sent på fredagar halv fyra, hemkunskap de e iförsej kul, när man lagar mat å sånt men bostad tvätt å sånt suger rumpa!
vid sju tiden ska jag till thess för de e premiär för High School musical på disney chanel wihiiuh!
vi ska käka kebab typ...men sen så ska jag till tobbe å ha myyskväll å me lillesyster meeeega myys!sen kom jag på
en annan sak jag tror jag ska berätta lite om mej själv, de va nån som sa att jag aldrig gjort de...så..
jag heter inès å i efternamn heter jag nått som knappt nån kan uttala så de struntar vi i, min baba kommer från frankrike så jag är halv fransk å kvarts corsikan. min baba heter philippé min mama heter ylva å min kära storebror heter hugo å han e 18, myys. vi bor i en villa i mälarhöjden.
jag är 1,48 väger 40kg är 15 år gammal. jag har gått på  gympa i tio är men slutat jag har spelat innebandy jag dansar jag sjunger privat å sjunger i kör, jag seglar på sommrarna å åker skidor vintern,
fyfan va tråkigt de där va...skit samma, jag åker skateboard när ingen ser å jag sjunger i duschen,
iallafall, idag hade vi no-prov kemi, vi skulle undersöka joner å sånt tramms, fett me tråkigt, skolmaten va äcklig lektionerna sega å hemskunskapen sög, vi hade förväntas oss bullar men icke de, näe vi måste ju va nyttiga föfan! inget socker här inte, jag å jozephine tyckte att marianne är en ypperligt bra förebild för de! stort som ett hus å har gärna 5 dl matfett i stekpannan å åter mer än gärna barnens maträster, men hon e snäll!
när nu ska jag börja bege mej mot thérèse min andra franska halva:)
puss å adjö korv me brö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0