tapetklister å nysnööööö!

image61
"nysnö å dudie finns inte ord! nysnö å bullz kan knappt bärga mej!"

mojmoj å mammasen håller på att tapetsera mitt rum å jag e givetvis assistent! inteeeee!
de blir fint, en röd fondvägg med med röda blommor najsnajs!
igår, va jag i stan me lina hennes pojkvän å massa homies, de va najs iris köpte en väska jag å lina babblade på rätt fint som vanligt filip skämtade om in längd hoho! den va unusual duuu buddy!
vi kilade runt i gamla stan sen så åkte vi till fridhemsplan å käkade på MAMADOU!där filip även hade varit liten flitig prao elev! rasmus å otto kilade till donken för brist på pengar mohaha men vi fick en liten smak av strip taste av dom små knattarna iallafall!
iallfall så käkade vi nudlar å chillar sen så drog vi runt sen drog jag hem för dom skulle på bio men de skulle icke jag, kilade hem me tuben å käkade middag!
Sen ringde jimmy å vi förde samtalet på svengelska å skånska,
de va trevligt. sen la vi på å jag klädde på mej lite mera kläder å kilade hem till jimmys mammsi där de va tårtfest föfan! hälsade på halva släkte kändes de som å yhee å linda my darling va också där, vilket är jimmys lillasyster som är lika gammal som meeeeeeeeeeej:) sen kilade linda hem till pappsen å jag å jimmy skujlle kolla på borat men jimmy hade fixat svart vitt å blää å de blev lite smått me panik i boll havet alltså! då kom mekarnisse men de gick inge vidare, så vi plundrade kylskåpet! "har du mjölk? men du drack ju upp all igår hos pappa! jaa men de va ju hos pappa de ja nu e vi hos mamma! vi har läsk? nääe mjölk!"
de blev juice å jag han göra bort mej lite på vägen där emellan köket å lindas rum! jo såhär vare, jimmys mamma kom ut i köket när vi tog juice å jag berätta att jimmy hade LYCKATS fixa svart vitt på teven han e ju för underbar klant arsle! så skulle jimmys mammsi lena visa sicken söt lampa jimmy hade köpt till henne i födelsedagspresent! då sa ja "ååh men den va väl söt! jaaa visst är den va han köpt till lilla mamma! då säger jag, jaaa han får ju till de lite då å då  minsann"
efter några få sekunder inser jag vad jag råkat säga å inser att de missförstogs, haha de där lät ganska äckligt, eller alltså haha de va inte så jag menade föfan! sen så kollade vi på film i lindas rum istället, vi kollade på borat å jag somnade föfan å så pillade jimmy mej i håret så jag somnade cirkus sådär en 3575983358 gånger ungefär, sen när den dåliga filmen va slut så kollade vi på VM eller nått sånt i tumbling de va najs å jag sov typ,
klockan tickade iväg å jag skulle dra mej hemmåt när jag satt i hallen sa lena, du de snöar ju ute! JIPPIEIEIEIEIEIEE! SNÖÖÖÖÖ! jag kilade hem me moppe i snö stormen å sen smsade jag olle om den glada nyheten å han hade mycke väl noterat de hahaha! PUSSEPOJKEN!

KUUUL!
Skriv ditt namn med lillfingret: ines
Skriv ditt namn med armbågen: i8nes
Skriv ditt namn med pannan: 987iujk8 c4w32
Skriv ditt namn med näsan: ines
Skriv ditt namn med foten: iones
Skriv ditt namn med hakan: kijnjesdsxd
Skriv ditt namn med tungan: ines

(hugo tycker det är lite små äckligt att skriva med tungan me de tuycker inte jag å marie!
"nu även pojkspecial, skriv med din penis" ett fint citat av min bror!"

å imorse kom mojmoj å skulle hjälpa till å tapetsera, mojmoj skräddare! ikväll kommer moffar också å ska käka middag! tror jag ska gå å kolla på mitt rum har fan inte hjälp till nånting moahaha!
men de blir finfint föfan! jag tror jag måste gå å ringa jameela snart också föfan, om niggy orkar följa me till stan, va vi nu ska göra där men iallfall! marie kom nyss najsnajs, för de va ju så länge sen hon va me oss föfan!
njää kanske ska gå å ta mej en dusch, ikväll ska jag kanske va me jimmy å han hooooooooomie, hoppas på skåjj!
PUSS Å ADJÖ KORV ME BRÖ!
sfhj

when everything is going wrong
and things are just a little strange
coz' for so long now,
you firgotten how to smile.
and overhead the skies are clear
but it still seems to rain on you,
and your only friend all have better things to do..(?)
MCFLY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0