söndagsångest är ett ord!

"sånna där ollar, dom är mjuka som kuddar å söta som socker"
faaaaaaaaaaan jag hade satt in typ 5 st McFly videos å skrivit en jääävla massa, videon eller alla fem orkar jag inte klistra in igen så de skiter vi i!
mitt rum är nästan klart, skönt skönt, slipper sova i soffan, skulle kunna sova i rummet mitt men då hade mina hjärnceller dött av färglukten!
fast jag har inte så mycke å skriva iförsej har typ inte gjort nånting idag, imorrn äre skolan usch usch!
pratar me olle just nu, dä najs! måndag, måndag usch, i lördas eller va de nu va fredas kanske så snöade de, HALLELULJA! å jag å oscar satt nyss å diskuterade de som vi alla längtar efter VINTER SKIDOR Å SNOWBOARD!!!! efter som mina kära videos jag hade satt in å hela in lägg försvan så sätter vi in den här...

Har:
[ x ] mamma
[ x ] pappa
[  ] styvmamma
[  ] styvpappa
[  ] styvsyskon
[ x ] bror
[  ] syster
[  ] bror/systerson
[  ] bror/systerdotter
[ x ] mobiltelefon
[  ] eget badrum
[ x ] eget rum
[  ] swimmingpool
[  ] hot tub
[ x ] gästrum
[ x ] dator
[ x ] TV

TOTALT: 8

[   ] större säng än normalt
[ x ] mer än 4 par skor
[ x ] solglasögon
[ x ] klocka
[ x ] mp3spelare/ipod
[  ] ett fungerande PS2
[  ] nintendo wii
[  ] xbox som funkar
[  ] nintendo 64 som funkar
[  ] gameboy advance
[  ] gamecube
[  ] nintendo ds

TOTALT: 4

[  ] pokerbord
[ ] basketkorg
[ ] hockeyspel
[  ] biljardbord
[ x ] fotboll

TOTALT: 1

[ x ] nattduksbord
[ x ] stereo på rummet
[ x ] cd spelare
[  ] något klädesplagg från Abercrombie & Fitch eller Hollister/AE
[  ] dina föräldrar har gett dig lov till kreditkort/atm kort

TOTALT: 3

[x  ] jobb/sommar jobb
[ x ] shoppar minst en gång i veckan
[ x ] har dyr parfym/cologne
[ x ] AIM/MSN
[ x] kamera/videokamera
[ x ] telefon

TOTALT: 6

[ x ] skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling 
[ x ] gitarr/trummor/basgitarr
[ x ] piano/keyboard
[ x ] något annat instrument
[ x ] varit på en kryssning
[ x ] rest utomlands
[  ] haft en personlig tränare
[ x ] dyra smycken
[ x ] träffat en kändis

TOTALT: 8

[ x ] platt/locktång
[  ] varit i en slagbur, som är till för baseball
[ ] har 1000 spänn på dig just nu
[ x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[ x ] rest i europa
[  ] varit på hawaii
[ x ] varit i usa
[  ] varit i asien
[  ] varit i australien
[  ] varit i afrika
[  ] varit i sydamerika

TOTALT: 4

[x] föräldrarna har bil
[ x ] jet ski/båt
[  ] husbil/husvagn
[  ] jag har en bil

TOTALT: 2

[ x ] hemmagjord mat nästan varje dag
[ x ] suttit i en limo
[ x ] suttit i en helikopter
[  ] äger en videokamera
[ x] egen laptop
[ x ] egen dator

TOTALT: 5

TOTAL SUMMA: 41
1-23 = ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb
FAN HELLER!
näe du så äre fan inte! men iallfall, jag ska kolla på parlamentet! ADJÖÖ!
image59
kommer du stå vid min sida när jag försöker nå toppen? jag behöver dig för att ha en chans att lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0